Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Multa meinas katketa verisuoni päästä, kun ruokavieraat tuli ja ilmoitti syöneensä kotona.

Vierailija
27.12.2009 |

Olimme jo joulukuun alussa sopineet veljeni perheen kanssa, että tulevat meille viime vuotiseen tapaan syömään joulupäivänä.

Sovittiin vähän ennen joulua, ettei sovita mitään tarkkaa aikaa, vaan laittavat viestin kun lähtevät ja laitan ruuat silloin uuniin. No laittoivat viestin ja laitoin viimeisiä kattauksia, kun he tulivat ja ilmoittivat, että söivät lähtiessään kotona. Meillä oli ruuat pöydässä ja reilusti yli omien tarpeiden ja arrrmoton ketutus.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa olla paskamaista porukkaa! Onneks meillä ei ole ollu tollaista ongelmaa, mutta yhdellä mun kaverilla oli raivostuttava tapa perua lähes kaikki meidän tapaamiset viime minuuteilla. Kerrankin oltiin ostettu yhteen konserttiin suht kalliit liput ja tämä ilmoittaa tuntia ennen että onpas kurkku vähän kipeä, en taidakaan tulla. Teki mieli kyllä helvetti vieköön vetää pataan kun yksinäni sinne tampereen jäähallille marraskuussa suuntasin.. ja sama koski useita reissuja kun piti mennä syömään/ostoksille/baariin ym. Nyt olen perheellinen joten moiset reissut on muutenkin vähentyny minimiin eli ei tarvi enää kutsuakaan mihinkään.

Vierailija
22/28 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa edes todeksi, että juhlapäivälliselle kutsuttu perhe olisi syönyt ennen tuloaan. Joko on kutsujan ulosannissa jotain vikaa tai sitten kutsutut ei ole ihan normaaliälyisiä. En ole omassa sukulais- ja tuttavapiirissä koskaan kuullut vastaavasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa edes todeksi, että juhlapäivälliselle kutsuttu perhe olisi syönyt ennen tuloaan. Joko on kutsujan ulosannissa jotain vikaa tai sitten kutsutut ei ole ihan normaaliälyisiä. En ole omassa sukulais- ja tuttavapiirissä koskaan kuullut vastaavasta.

Ihan uskomattomia tarinoita tässä ketjussa vaikken yhtään epäilekkään etteikä ne olisi tosia.. Valitettavasti :(

Vierailija
24/28 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa olla paskamaista porukkaa! Onneks meillä ei ole ollu tollaista ongelmaa, mutta yhdellä mun kaverilla oli raivostuttava tapa perua lähes kaikki meidän tapaamiset viime minuuteilla. Kerrankin oltiin ostettu yhteen konserttiin suht kalliit liput ja tämä ilmoittaa tuntia ennen että onpas kurkku vähän kipeä, en taidakaan tulla. Teki mieli kyllä helvetti vieköön vetää pataan kun yksinäni sinne tampereen jäähallille marraskuussa suuntasin.. ja sama koski useita reissuja kun piti mennä syömään/ostoksille/baariin ym. Nyt olen perheellinen joten moiset reissut on muutenkin vähentyny minimiin eli ei tarvi enää kutsuakaan mihinkään.

mennään vetämään sitä pataan yhdessä.

Vierailija
25/28 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli vois tehdä just saman. Harvoin käyvät koko perhe vanhempiemme luona ja kerran kun olivat tulossa ja äiti oli kokkaillut koko päivän, ilmoittivat tullessaan käyneensä juuri hesellä syömässä... Ja äiti ei ikinä näytä veljelle, kuinka paljona tuollainen kohtelu häntä loukkaa.

Mun idioottimainen veli vaimoineen oli sopinut vanhempien kanssa joulupäivänä ruuan kello neljältä. Äiti soitteli viisi yli neljä, ovatko kaukanakin ja velipä vastasi, että eivät jaksakaan tulla... Joo, meidän perhe sitten soitettiin nopsasti syömään sinne, kun kattaukset ja ruuat oli lämpimänä pöydässä ja äiti siellä tuhersi itkua. Isä oli äkäinen kuin mikä ja pettynyt siihen, kuinka typerä voikaan veljeni olla.

Vierailija
26/28 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tässä kohta uskalla ruokavieraita kutsuakaan, sillä minä oon kyllä ja just sellanen, jolta pääsee itku, jos vieraat ovella ilmoittavat juuri syöneensä.

Vierailija
27/28 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnesta soikeana jos ruokavieraani eivät juuri söisikään mitään. Säästyisi nekin ruuat omalle perheelle.

Vierailija
28/28 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menen nykyään anoppilaan vain täysin vatsoin, en kestä sen epähygieenistä tapaa laittaa ruokaa, enkä uskalla siellä koskaan syödä mitään, saati antaa lapsille.