Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

XL-mallit tulee, suojautukaa!

Vierailija
2/42 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä edes mitään isoja, ihan keskivertoja, sillä mm. brittinaisten keskikoko on 42.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta auttamatta liian lihavia. En voi ymmärtää miten joku voi pitää paksuja reisiä, makkaroita ja isoa mahaa kauniina. Mulle tulee vain mieleen, että jos laihduttaisivat olisivat kaunottaria. Mutta makunsa kullakin.

Vierailija
4/42 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäterveellistä Ylipainoisten mallien ihannointi on ihan yhtä typerää kuin alipainoisten mallien ihailu.

mutten usko että nuo mallit nyt ihan mitään tonnikeijuja on. Kuitenkin. Pieni ylipaino ei ole niin epäterveellistä kuin pieni alipaino (mulla ei ole lähdettä tähän, mutta vasta luin jostain lehdestä). Ja kaikkihan tietää sen, että silläkin on väliä, MIHIN läski kertyy, esim. vatsaan kertyvä ns. omenalihavuus on epäterveellistä, kun taas reisiin kertyvä lihavuus on hyväksi (mutta ei kovin kivaa, kun pitää ostaa housuja, terv. normaalipainoinen, suht litteävatsainen reisiläski).

Painon pitäminen lievästi alipainoisena on tehokkain tiedetty tapa lisätä terveitä elinvuosia. Edellyttäen tietenkin, että ruokavalio ja lisäravinteet ovat reilassa.

koulukunta ja kaikkea. Luin jutun Imagesta. No, toiset on eri mieltä. Yleisestihän sanotaan, että esim. vanhuksilla on tosi huono jos on alipainoa: pienikin sairastaminen voi viedä hautaan, kun kehon omaa energiavarastoa ei ole (lähde: sairaanhoitaja-äitini, joka työskentelee vanhustenosastolla).

Lisäksi kalorivajaus vaikuttaa haitallisesti mielenterveyteen. Jatkuvasta pienestä kalorivajaudesta voi kehittyä syömishäiriö. Tästä on olemassa tutkimus, joka on tehty toisen maailmansodan aikoihin Amerikassa. Siinä tutkittiin armeijan tarpeisiin joukkoa miehiä, joiden kalorinkulutusta leikattiin (en muista tarkkoja määriä, mutta ei hirveästi, jotta fyysisiä vaurioita ei olisi tullut). Tutkimuksen miehet saivat aivan syömishäiriön kaltaisia oireita. Valitettavasti en muista, missä yo:ssa tutkimus on tehty, mutta käsittääkseni on aika tunnettu.

Ja en ole väärässä, olen kyllä jostain ihan legitiimistä lähteestä lukenut, että pieni ylipaino ei ole ollenkaan haitallista, jos paino on oikeissa paikoissa.

Vierailija
5/42 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät nämä kyllä ihan niin suurilta vaikuttaneet. Ehkä koko 42 voisi olla lähinnä.

Kauniita naisia. Hyvä että Dove aloitti näyttämään monenlaista naiskauneutta.

Vierailija
6/42 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan,miksi mennä äärilaidasta toiseen.

Normaalipainosia kiitos!

Vierailija
7/42 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoisten mallien ihannointi on ihan yhtä typerää kuin alipainoisten mallien ihailu.

painoindeksin mukaan ylipainoisia, ihannepainon ylärajalla tai max. 5 kg ylimääräistä.

Kommentistasi huomaa, miten vääristynyt on länsimainen kauneuskäsitys.

Jos kuvien naiset ovat sinusta sairaalloisen ylipainoisia, on päässäsi vikaa... ; )

Vierailija
8/42 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan,miksi mennä äärilaidasta toiseen. Normaalipainosia kiitos!

Kuvien naiset luultavimmin OVAT normaalipainoisia.

Vierailija
9/42 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääristynyt alkaa sinunkin kauneuskäsitys olla.

Vierailija
10/42 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä ne minustakin vähän tukevia on. Eipä silti, mielellään katsoo monenlaisia naisia, laihoja ja lihavia ja siltä väliltä. Kuitenkin niitä "siltä väliltä"-naisia näkee tosiaan vielä harvemmin kuin lihavia. Malleilla on kaksi luokkaa, skinnyt ja sitten xl, siinä välissä ei kannata olla jos haluaa töitä.

Minusta se on harmillista. Itse olen 6kg ylipainoinen (hissuttelen sitä pois koko ajan, tällä viikolla taas puoli kiloa pudotusta, jee!) ja kyllä ihan kaunis, mutta katselisin mieluiten lehdissä vähän itseäni hoikempia naisia suurimmaksi osaksi. Juuri siksi, että mieluiten näkisin terveitä naisia, normaalipainoisia naisia. En liian laihoja enkä liian lihavia.

Tärkeää se olisi minusta siksi, että terveet ihanteet saisivat vallita. toki sen sisällä voisi olla variaatioita. Kuitenkaan tällä asialla ei ole mitään tekemistä kauneuden kanssa, kauniita ihmisiä on laihoissa ja lihavissa yhtälailla.

Vierailija
11/42 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin sileän näköinen iho että varmasti on kuvamanipulaatiolla sormensa pelissä.

Tai esim. Madonnaa? Ihan samalla tavalla laihoilta malleilta ja julkkiksilta poistetaan ryppyjä, selluliittia, arpia ja ihovirheitä.

Miksi sitä siis ei saisi tehdä kun xl-malli kyseessä?

Vierailija
12/42 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääristynyt alkaa sinunkin kauneuskäsitys olla.

Nyt painan 60 kiloa, ja olen hoikka. Mutta 12 kiloa lisää, niin kyllä minulla makkaroita olisi, ja mahaa, ja silti olisin ihannepainossani taulukoiden mukaan.

Vierailija
13/42 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissakin kuvissa maha oli aikas hoikka ja kapea,reidet ja peppu isompi,ihanan uhekita ja naisellisia,mieskin tykkäs ;)

Vierailija
14/42 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli taas todistettua että tursas pillifarkuissa ei ole hyvä idea.

Vierailija
15/42 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä niitä tikkujakaan.

Vierailija
16/42 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvät makkarat ja löllykkäreidet, painoindeksi on taatusti siellä lähempänä 30 eli ylipainossa tai jopa yli eli lihavassa. Mitä sitä kaunistelemaan. Terveyden kannalta tavoiteltava vyötärönympärys naisilla on alle 80cm ja olen ihan varma ettei yksikään noista naisista yllä niihin lukemiin. Nykyään on muuten hyvin tavallista, että ihan normaalipainoista naista kutsutaan hoikaksi tai peräti laihaksi, ihmiset on niin tottuneita katselemaan ylipainoisia.

Ylipainoisten mallien ihannointi on ihan yhtä typerää kuin alipainoisten mallien ihailu.

painoindeksin mukaan ylipainoisia, ihannepainon ylärajalla tai max. 5 kg ylimääräistä.

Kommentistasi huomaa, miten vääristynyt on länsimainen kauneuskäsitys.

Jos kuvien naiset ovat sinusta sairaalloisen ylipainoisia, on päässäsi vikaa... ; )

Vierailija
17/42 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi ensimmäistä ovat selvästi ylipainoisia, mutta kaksi viimeistä varmaan mahtuu vielä normaalipainon puolelle.

Epäilen, että harva meistä täällä av:lla näyttää yhtä hyvältä kuin nuo naiset, vaikka pientä makkaraa löytyykin. Kurvit heillä on kuitenkin kohdallaan ja kasvot on upeat jokaisella.

Vierailija
18/42 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toi kuva jossa mallilla on harmaa uimapuku ei näytä hyvältä. Niin se vaan on.

Vierailija
19/42 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toi kuva jossa mallilla on harmaa uimapuku ei näytä hyvältä. Niin se vaan on.

sen sijaan se farkkukuva ja ryhmäkuva on. Olen muuten itse BMI 30 eikä mulle mahdu GUESSin farkut millään ilveellä jalkaan...

Vierailija
20/42 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kroppa on oikeesti ihan kuin yhdellä ton alimman kuvan naisella (toinen vasemmalta). ja täällä moni sanoo selvästi ylipainoiseksi? Hmm... Mä olen 161cm ja painan 55,3kg. Ja ihan tuolta näytän. Painoindexini ei kuitenkaan ole lähelläkään ylärajaa.. Kyl on joillain vääristyny kuva normaalipainosta.