Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suklaan menemisen suuhun saa loppumaan?

Vierailija
27.12.2009 |

Oon tässä surffatessani taas vetänyt puoli rasiaa. Kaapissa on vielä 3 avaamatonta ja 1 avattu, sekä 3 suklaalevyä. Ahistaa!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein ahistaa, niin vie ne suklaat naapurille ;)

Vierailija
2/16 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vedätte kilvan ne kaikki ähkyksi asti.

Huomenna ei ole enää suklaata.

Meiltä loppui näin tällä tavalla suklaat jo eilen, ihanaa laihdutuskuurin eka päivä. :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä, mies, ja vauva joka ei vielä syö.

Ja mieheni kärsii jostain "itsekuri"-nimisestä vaivasta. Se on käynyt kuntosalilla jopa joulunpyhinä!! (kertakaikkisen omituinen tapaus)

-ap

Vierailija
4/16 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista vaivaa lienee monella.

Vierailija
5/16 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo käsi joka tekee rasiasta suuhun-liikettä.

Vierailija
6/16 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö itsesi niistä kipeäksi ja loput vaikka leivot pipareiksi ja annat äidille tai lapsen kummille. Tai tee kaakaota? ;)

Kannattaa syödä huono olo suklaasta niin ei tule himoja ostaa vähään aikaan. Tänään hoidat ne pois kaapista kummittelemasta, pahempaa on napsia niitä vähän väliä, ellet pysty pitämään parin palan päiväkuria.

Ja eikun lenkille/salille! Itse lähtisin kuntoilemaan mutta viimesillään raskaana niin supistaa ja sattuu. :(

Vierailija
7/16 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vie naapuriin.

Vierailija
8/16 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

missään nimessä TARJOA niitä kahvin kanssa, ei ne kelpaa kenellekään.

Kannattaa mennä kylään ja viedä heille mukaan ja jättää sinne! ;)

7

Vierailija
9/16 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suu keinot keksii! Kohta se hamuaa jo rasiasta huulillaan suoraan - ja hyvä käsi on mennyt ihan suotta!

Oletko kokeillut huulten liimaamista pikaliimalla yhteen? Minulla tämä on toiminut - toimenpiteellä on myös loistava vaikutus ihmissuhteisiin: tulee kuunneltua enemmän!

Vierailija
10/16 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärit pakettiin ja kortit päälle. Käyt kävelyllä ja viet postilaatikkoihin. Ja suklaalevyt lähetät postis vak sukulaisille. Viet jo tänään niin ei tuu syötyä ja ilahdutat muita.

Vierailija
11/16 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeät konvehtiriiviöt hyppelevät suuhuni jatkuvana virtana ilman kutsua.

Vierailija
12/16 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärit pakettiin ja kortit päälle. Käyt kävelyllä ja viet postilaatikkoihin. Ja suklaalevyt lähetät postis vak sukulaisille. Viet jo tänään niin ei tuu syötyä ja ilahdutat muita.

yhtä paljon kuin minä, jos nyt alkaisi viel suklaata postiluukustakin tippumaan lisää!

Vierailija
13/16 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkellisen avun saat hampaiden pesulla tai purkan pureskelulla. Samalla hävität suklaat näkyviltä ja käden ulottuvilta. Loput rasiat jemmaat paikkaan, josta et niitä enää saa (talosta ulos).

Vierailija
14/16 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä paljon kuin minä, jos nyt alkaisi viel suklaata postiluukustakin tippumaan lisää!

Vierailija
15/16 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ikinä ilkee sieltä roskiksesta mennä niitä kaivelemaan, vaikka suklaanhimo iskiskin..

Vierailija
16/16 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin sen eilen illalla puolen yön aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme