Oletko valmis sotimaan monikulttuurisen Suomen puolesta?
660000 vieraskielistä. 100000 venäläistä. Lisää tulee joka päivä.
Kommentit (25)
Heh en todellakaan. Kuten ei nekään.
En ole, ei minua naisena muutenkaan asevelvollisuus koske. Sodan syttyessä häivyn maasta pois.
Jos 100000 venäläistä haittaa, niin paljonko haittaa että kaikki on venäläisiä?
Siksi olen.
Suomi ei koskaan ole ollut mikään monokulttuuri.
Suomi on kotimaani ja tämä asia ei ole viimeisen 40 vuoden aikana mitenkään muuttunut. Ennemmin monikulttuurillinen Suomi kuin Venäjän valloittama Suomi.
No, saadaan monokulttuurinen Suomi, kun viedään puolet suomalaisista Siperiaan, ja tuodaan viisi miljoonaa venäläistä tilalle. Kiusaamme sitten venäläisinä Ruotsia ja Norjaa lykkäämällä irakilaisia ja somaleita rajan yli! Aaaah!
#miksipersuthokeetätäsamaavaikkauseallaonulkomainenpuolisojasamaasukupuoltakin
Vapaan Suomen puolesta kyllä. Veikkaan että monukulttuuriset häipyvät vikkelään muualle sodan syttyessä, sitähän tekivät myös lähtömaastaan.
No en v tussa, enkä suvakkisuomenkaan puolesta.
Suomalaiset ovat aina sotineet monikulttuurisen Suomen puoleta, koska Suomi on aina ollut monikulttuurinen maa. Ihmeellinen aloitjus. Meillä on korkea maanpuolustustahto verrattuna moniin muihin mainin .
Tottakai. Osallistun sivareiden, vassareiden ja matutujen uralinkävelyretken järjestelyihin.
Todennäköisesti valtaosa vassareiden lemmikeistä poistuisi Suomesta sodan alettua, joten olen kyllä valmis.
En todellakaan ole valmis. Viimeiset 20-30 vuotta toitotettu ettei mitään suomalaisuutta edes ole tai jos onkin niin se on ainakin huonompaa kuin kaikki muu. Mistä vaan họttentotista tulee suomalainen heti kun eksyy tänne. Pitäköön tunkkinsa.
No niin iigorin propagandakoneisto taas käynnissä ja tähän uskotte
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat aina sotineet monikulttuurisen Suomen puoleta, koska Suomi on aina ollut monikulttuurinen maa. Ihmeellinen aloitjus. Meillä on korkea maanpuolustustahto verrattuna moniin muihin mainin .
Ennen monikulttuurisuus ei tosin ollut Suomelle haitallista, toisin kuin tämä nykymonikulttuurisuus.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole ollut, ihan täyttä pạskaa puhut. Ellet sitten tarkoita, että esim. hämäläiset, karjalaiset, lappilaiset etc. on jotain monikulttuurisuutta. Ei ole ainakaan tässä nykypäivän kontekstissa. Epätoivoinen vasemmistotrolli olet.
Ääriöikeistö seuraisi Anoa uuteen kotimaahan, mutta me muut puolustamme sivistynyttä hyvinvointi-Suomea.
Öö. Eiköhän ne häipyisi ensimmäisenä jos sota syttyisi.
Vierailija kirjoitti:
En ole, ei minua naisena muutenkaan asevelvollisuus koske. Sodan syttyessä häivyn maasta pois.
Joudut rintamalle lotaksi.
Sun pitäis hankkia tyttis. Olet liikaa persu-inceli kavereidesi kanssa