G:Uskotko miehesi olevan sinulle uskollinen?
Minä en usko. :( Ei hänellä mitään tiettyä suhdetta ole, mutta luulen kyllä että pettää tilaisuuden tullen, esim. matkoilla. Luotan mieheeni ehkä 70-prosenttisesti. Harmittaa kun ei ole tämän tasokkaampi parisuhde.
Kommentit (12)
En asiaa kyllä suuremmin mieti, vaikka matkusteleekin työn puolesta. Mieheni on luotettava ja vakaa. Eihän elämästä koskaan tiedä mutta en usko kummankaan meistä toimivan niin, että perheemme ja suhteemme vaarantuisi.
en vaivaa päätänikään asialla. En edes haluaisi tietää, jos tapahtuu jossain, missä tyyliin koko kaupunki tietää. liian paljon pelissä tässä liitossa että se katkeaisi siihen.
Ennen uskoin, mutta ei se usko mitään auttanut.
on niin huono valehtelija, että jäisi varmasti heti kiinni.
Mutta ei meidän avioliitto hänen uskottomuuteensa kaatuisi. Siinä on ihan liian paljon pelissä, että olisin valmis kaikesta luopumaan uskottomuuden takia. Isku se varmaan olisi, mutta ei loppu (olettaen, että mies haluaisi jatkaa).
eipä tuo ole koskaan antanut pienintäkään syytä epäilylle.
Miehellä reissutyö eli loistavia mahdollisuuksia pettää.
Mulle on aivan sama mitä puuhaa, kunhan kohtelee mua ja lapsia hyvin. Eikä tule mulle itkemään huonoa omaatuntoaan ja odottamaan synninpäästöä...
Tosin miehen ex petti miestä ja se oli aika kova paikka, eli ihan 100% varma en voi olla, et pettää, kun voihan olla, ettei halua mulle samaa, mitä itse on kokenut.
tosin minulle on kyllä ihan sama.
Hän ei ole mikään varsinainen sosiaalinen lahjakkuus, joten olisi hänelle aika työn takana soidinmenot.
Lisäksi on aika tylsä ja yksitoikkoinen tyyppi, jonka rutiineja joku naissekoilu vain häiritsisi.
Jos jompikumpi pettäisi, todennäköisemmin minä, mutten usko oikein siihenkään. Vaan mistä sen tietää, mitä elämä vielä tuo. Tämä tilanne nyt, kun lapsia kolme ja yhteisiä vuosia takana 14. Olen optimistinen, mutta en pidä mitään itsestäänselvyytenä. Olen kokenut matkalla muutaman kiusauksen, mutta olen voittanut ne. Toivon, että niin jatkossakin, koska suhteemme on liian kaunis rikottavaksi.
Olen myös itse uskollinen.