Gallup yli kolmekymppiset: kuinka kauan raskautuminen kesti?
Kommentit (17)
Ekasta 1 kierto (olin synnyttäessä 32v.)
Toka keskeytetyllä vahinko (36v.)
Kolmas 2 kiertoo (44v.)
Ekan kanssa olin 27 v, toisen 29, kolmannen 35.
vähän ohi kysymyksen. mutta luin monta kertaa rakastuminen!! no tietää kuka täällä muutenkin kirjoittaa väärin.
Toinen tuli kun kerran jäi ehkäsy käyttämättä. Että kerta laakista olin 31v.
Minulla on yli 8 v lapsi ex-miehen kanssa. Hänen kanssaan en sen jälkeen ehkäisyä käyttänyt eikä lasta kuulunut. Erosin pari-kolme vuotta sitten.
No, nyt on sitten uusi mies ollut vähän yli vuoden. Tulin hänelle raskaaksi jo 3 kk:n seurustelun jälkeen. Tosin se meni kesken. Nyt olen onnellisesti raskaana ja meni 7 kk:tta keskenmenon jälkeen että raskauduin.
ekasta kierrosta kun olin 35v ja toinen lapsi oli itse asiassa yllätys:)
Ja minä ihan oikeasti uskoin, että yli35v:n olisi vaikea raskautua, saisi yrittämällä yrittää. Ei pidä siis uskoa kaikkea mitä lehdistä lukee.
Epäsäännöllinen pitkähkö kierto, eikä yhdyntä edes tainnut osua ihan oikeaan aikaan.
Löytyyyköhän yli 30 v raskautumisista jostain tilastotietoa? Aika nopeasti ootte raskautuneet? Olisin luullut, että ennemmäkin menis 6-12 kk.
ap
eka raskaus (28v) 3. kierrosta, toka (30v) 1. kierrosta
Epäsäännöllinen pitkähkö kierto, eikä yhdyntä edes tainnut osua ihan oikeaan aikaan.
Eiköhän se tainnut osua ihan oikeaan aikaan kun kerran tärppäsi...?
Hoidoilla vihdoin onnistuimme:) Yritystä takana 3.5-vuiotta ja ikää minulla tuolloin 34 v.
http://www.hedelmallisyys.fi/concern/Infertility_An_Introduction/How_Lo…
Aika shokeeraava.
Olen 35 v ja tuo 52 %:n mahdollisuus vuoden yrittämisellä tuntuu aika lohduttomalta. Miehen mielestä se on jo paljon kun yli puolet tulee raskaaksi ;)
oltiin 36v ja ei onnistunut raskautuminen vaan jouduttiin käyttämään siinä lääketieteellistä apua.
Turhaa yritystä 4 kk, tämän jälkeen tauko yrittämisessä. Sitten ekasta kierrosta raskaaksi (olin 32 v), tuulimunaraskaus. Vuoden tauko yrittämisessä. Tämän jälkeen ekasta kierrosta raskaaksi (ikäni 33 v), kertalaakista tai lähes kertalaakista. Ajateltiin antaa lupa vauvan tulla seuraavasta kierrosta lähtien, tärppikierrossa oli yksi yhdyntä ilman ehkäisyä ja yksi keskeytetty yhdyntä.
eli kolmen kierron jälkeen. Tosin mulla oli kierto aika lyhyt (22-23 päivää).
Olimme kyllä ajatelleet, että joudutaan "yrittämään" kauemminkin esim. vuosi. Siinä mielessä plussa tuli positiivisen nopeasti.