Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
oletko toteuttanut unelmasi?
25.12.2009 |
olen saanut vauvan jota olen pitkään halunnut =) ja nyt menen kouluun jotta saan sen ammatin minkä haluan(koska vasta nyt tajusin mitä haluan tehdä) =) eli puolet tehty =)
Kommentit (4)
unelmiani saavuttamaankaan...se juna on mennyt aikoja sitten
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toki ajan myötä joistakin joutuu saavuttamattomina luopumaan, mutta sitten keksitään uusia!
rakastamaltani alalta. Noin puolentoista vuoden päästä se on todellisuutta :) Mutta mistäs sitä sen jälkeen unelmoisi...?
Alue: Aihe vapaa
Mä haluasin saada yliopiston pois alta, julkaista Finlandia- ja muun palkitun kirjan, kirjoittaa menestyneiden elokuvien käsikirjoituksia, rakastua ihanaan mieheen ja olla sen kanssa loppuikä, saada lapsia jos joskus siltä tuntuu, muuttaa lämpimämpään maahann lopullisesti, vaikuttaa ympäristö- ja politiikka-asioihin, saada suuren ja viihtyisän talon (ja ois myös kiva jos alienit ottais muhun yhteyttä..). Haluaisin myös keksiä, miten voi elää 150- vuotiaaksi asti näyttämättä päivääkään yli 25- vuotiaalta. Ja lisäksi haluaisin niiden ihmisten ihailun ja kateuden joita itse halveksin.
Tähän mennessä olen päässyt yliopistoon ja ja menettänyt neitsyyteni ja ollut hankkiuttamatta itseäni raskaaksi.