Missä asioissa toimit valtavirtaa vastaan välittämättä siitä mitä muut ajattelevat?
Kommentit (26)
En jaksa enää 35 veenä välittää pätkääkään muiden mielipiteistä, vaan teen, niinkuin meidän perheelle on parasta. Vapauttava tunne, suosittelen.
-en käytä alkoholia
-en meikkaa
-mieheni sanoi kysyessäni tätä että en tyydy pinnallisuuteen vaan etsin hengellisempää :)
vaikka lähipiiri arvostaa uusia merkkivaatteita
Ei autoa, ei omistusasuntoa, ei avioliittoa, ei toista, kolmatta...kuudetta lasta, ei maalla-asumista, ei astianpesukonetta, ei ulkomaan matkoja.
Niiden sijaan onnellinen parisuhde, onnellinen perhe-elämä ja muuta aineetonta hyvää.
kerrostalon vuokra-asunnossa. Ei kiinnosta vaikka työhistoriaa ei ole 36v mennessä kertynyt edes 5 vuotta vaikka opiskelut on sitä sun tätä.
Tein lapset vaikka en edes asu lasteni isän kanssa.
joitakin esimerkkejä:
- olen käynyt yksin festareilla ja baarissa
- en ole kontrollifriikki tai perfektionisti, vaan osaan hyvällä omallatunnolla jättää siivouksen väliin ja maata sohvalla syömässä suklaata
- osaan sanoa mielipiteeni ja aloittaa keskustelun pelkäämättä vieraita ihmisiä
- naimisiinmenon jälkeen en tullut heti raskaaksi vaan sen sijaan menin uusiin töihin
Ja pidän kuria...
Ja korostan koulun tärkeyttä, ja olen valmis opastamaan kouluasioissa.
Mä olen itse vapaan kasvatuksen tulos ja vaikka osaankin käytöstavat, olisin toivonut lapsena enemmän tukea ja opastusta siitä, mikä elämässä on tärkeää. Mulla oli kuitenkin hyvä koti ja vanhemmat olivat läsnä, mutta mitään rajoja ei koskaan ollut.
Vaikka kaikki kaverini ja perheeni ei niistä pahemmin välitä. Ehkä lapseni niistä joskus kiinnostuu, kunhan tuosta vähän kasvaa... :)
eli lähes kaikessa. Ikää on kertynyt yli 40 v. eikä paljoa enää kiinnosta muiden mielipiteet minun elämästäni. Vapauttava tunne, aivan kuten nro 4 toteaa!
vaikka naapurini ovat säntillisiä siinä että avaavat koko talon verhot aamuvarhaisella.
lapsia on enemmän kuin normi 1,8.
Ainoo mitä teen valtavirran ja yleisen painostuksen alaisena vastentahtoisesti on kierrätys.
itse vasta 30+ enkä meinaa KOSKAAN leikata hiuksiani lyhyeksi, en koskaan!
-Asun 400 m2 talossa ja sähköä kuluu.
-matkustellaan paljon
-2 kpl yli 350 hv autoa
-ajan edellämainituilla melkoisen kovaa silloin tällöin
-sanon kärkevästi mielipiteeni niin tkeskustelupalstoilla kuin face-to-facekin
-matkustellaan paljon
-2 kpl yli 350 hv autoa
-sanon kärkevästi mielipiteeni niin tkeskustelupalstoilla kuin face-to-facekin
oletko onnellinen?
-olen onnellinen ilman omistusasuntoa
-teen osa-aikatyötä
-matkustellaan paljon
-2 kpl yli 350 hv autoa
-sanon kärkevästi mielipiteeni niin tkeskustelupalstoilla kuin face-to-facekinvaikutat todella rasittavalta ihmiseltä :(
oletko onnellinen?
Mä en oo koskaan nähnyt mitään ihailun aihetta siinä, että sanoo kaikki mielipiteet ääneen välittämättä toisen tunteista. Totta kai pitää saada suu auki silloin, kun tarve on, mutta totuudenvittutorvet kyllä ärsyttää. Mulla oli sellainen ärsyttävä, omia "hienoja" mielipiteitään toisista (erit. musta, kun olin työpaikan nuorin, ei-vakituinen, yliopistossa opiskeleva, kasvissyöjä ja muutenkin hänen mielestään vääränlainen ihminen, jota ei tarvitse kunnioittaa) laukova kyyninen ämmä työkaverina, ja siitä kyllä jäi niin paskat muistot.
laittaa lapset suht ajoissa nukkumaan, että heräämme aamulla ajoissa, mutta viikonloppuisin löysäillään. Juhlapäivinä saatetaan valvoa myöhään ja esim. ex-tempore kutsua kaveriperheitä yökylään tai päinvastoin.
Pidämme hauskaa perheenä ja ystävien kanssa vaikka meillä on lapsia. Oma elämä ei myöskään loppunut lastensaantiin, vaan meillä on omia harrastuksia ja ehditään hoitaa ystävyyssuhteita ja paljon muuta.
Lapset voivat hyvin ja meillä on mukava elämänmyönteinen perhe.
tasa-arvo asioissa olen ehdoton. Meidän maassa on tapana vihata esim.venäläisiä (toki monia muitakin kansallisuuksia), minä en moista hyväksy, vastoin kaikkia muita.
lapset kotona. Huh mitä närää se muissa aiheuttaa... Hoitoon olisi pitänyt laittaa ja itse painaa duunia niska limassa niin hyvä olisi!