Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Argh!!! Appivanhempien välkky joululahja...

Vierailija
25.12.2009 |

Mulla palaa käämi. Meillä on ihan liian pieni kämppä, ei autotallia tai harrastushuonetta, autotallia tms, ei edes vaatehuonetta tai isoa komeroa eli tilaa millekään ylimääräiselle on aika vähän. Appivanhemmat väläyttivät ja olivat ostaneet miehelle lahjaksi kuntopyörän. Ymmärrän kyllä että idea ja tarkoitus on hyvä, koska ukko on viime vuosina jättänyt liikunnan tosi vähiin, mutta haloo!! Olen aivan raivona, mihin h---ttiin se kuntopyörä on tarkoitus laittaa meillä? Sitä ei saa kasaan, mihinkään oven taakse tms. se ei mahdu, eli ainoa vaihtoehto on, että se töröttää keskellä olohuoneen lattiaa,tai makuuhuoneessa siinä ainoalla neliön aluella, joka lattiatilaa on jäljellä.

Tilanvähyyden takia olen itse joutunut sanomaan kiitos ei esim. iso-isoäitini keinutuolille jonka olisin ehdottomasti halunnut, samaten muutamallekin muullekin huonekalulle tai esineelle. Mä olen tosi kiukkuinen ja mietin, että miten esitän asian miehelle kohteliaasti ja liikaa raivoamatta. Mun mielestä appivanhemmat olisivat vähinkin voineet kysyä mun mielipidettäni asiaan, mutta ei.

Mitä ihmettä te tekisitte vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ainakin tykkäisi ja mitä sitten vaikka sitä pidetään olohuoneessa tai siellä mihin se nyt sattuu mahtumaan? Olisin kiitollinen hienosta lahjasta. Taidat vähän ylireagoida? :)

Vierailija
2/16 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ukkokaan kohta mahdu teille, jos vielä paksuuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei autotallia tai harrastushuonetta, autotallia"

Nauran täällä vedet silmissä :D

Vierailija
4/16 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

parvekkeelle polkemaan, saa samalla raitista ilmaa.

Vierailija
5/16 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntopyörä ei todellakaan ole mikään kodin kaunistus, etenkään jos sitä ei ollenkaan saa piiloon tai sivuun. Ihan kiva idea, jos on harrastushuone tai kodinhoitohuone tms johon se mahtuu eikä ole tiellä, mutta muussa tapauksessa ymmärrän täysin ap:n fiilikset. Paljon parempi idea olisi ollut esim. kuntosalin vuosijäsenyys tms.

Vierailija
6/16 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva sisustuselementti olohuoneeseen, etenkin kun aika monella on tuollaisen laitteen käyttö kuitenkin melko vähäistä. Meillä oli myös ennen tosi ahdas asunto ja kuitenkin halusin, että meillä oli kivan näköistä. Autotalliin tuon vempeleen voisi ainakin välillä viedä, jos sillä ei juuri ole käyttöä. En siis ymmärrä mitä nauramista siinä on? Olisikohan kuntosalikortti ollut parempi...

Vierailija
7/16 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ihan tosi siis, miettikää itse että yritätte tunkea pieneen kämppään kuntopyörän, jota ei saa ikinä minnekään piiloon, lahja tai ei. Kämpän pitää olla sellainen, että siellä mahtuu elämään, ja jos näkisitte meidän olkkarin niin ymmärtäisitte täysin mitä tarkoitan kun sanon, ettei tilaa ole.

Ja turhauttavaa on just se, että tiedän kuntopyörän käytön jäävän minimaaliseksi, mitä joku tuossa epäilikin. Appivanhemmat ovat ostaneet miehelle muutama vuosi sitten maastopyörän (käytetty kerran n. 15min) ja viime vuonna laskettelusukset monoineen, ja näitä ei ole edes paketista pois otettu...

AP

Vierailija
8/16 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä käytettiin tosi vähän ja sitten se kiva hienhaju, kun mies polki pyörää.

Lapsetkin rupesivat roikkumaan siinä, niin oli vielä vaarallinen.

Annettiin koko hökötys ilmaiseksi pelastusarmeijalle.

En suosittele!

Vierailija
9/16 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten roudaat sen pois kun miehesikin huomaa ettei se oikeasti sinne sovi, eikä sitä edes käytetä. Se huppu on parasta olla mustasta tai tummasta yksivärisestä kankaasta että pöly näkyy siinä niin voit huomautella miehellesi ettei tuota näköjään edes käytetä.

Vierailija
10/16 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huppu on parasta olla mustasta tai tummasta yksivärisestä kankaasta että pöly näkyy siinä niin voit huomautella miehellesi ettei tuota näköjään edes käytetä.

Ymmärrän ap.n kiukun.. Kuntopyörä on iso rohjake, ja jos sille ei ole tilaa, niin sitten ei ole! Kokemuksesta tiedän, miten rasittavaa on, kun ahtaassa asunnossa pitää säilöä jotain ei tovottua, iskeä siihen varpaitaan, ja pyyhkiä rumiluksesta pölyjä... Miksei voisi ensin kysyä noin isosta ostoksesta? Ajatus on tavllaan hyvä, mutta olisiko voinut ajatella esim kuntosalikorttia tms...

Vierailija
11/16 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaan ystävällisesti kysytte appivanhemmilta onko kuitti tallella. Selitätte tilanteen, siis sen ettei kuntopyörä mahdu teille kotiin, joten palautatte sen kauppaan ja sillä rahalla miehelle salikortti lähimmälle kuntosalille.

tai sitten esitätte vaihtoehtona että pyörää säilytetään appivanhemmilla ja ukko menkööt sinne polkemaan. Luulisi kuitin viimeistään tuon ehdotuksen myötä löytyvän.

Vaikka olisikin lahja, voi sen olla ottamatta vastaan. Ja jos appivanhemmat ei ymmärrä ja loukkaantuvat niin on kumman lapsellista taas meininki.

Olisi eriasia jos valittaisitte ettei pyörä tarpeeksi hieno ja kallis ym. mutta jos syy on tilanpuute kun kyseessä ison huonekalun kokoinen esine niin kyllä aikuisten ihmisten pitää sellainen ymmärtää.

Vierailija
12/16 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottanut lahjaa vastaan.

Vierailija
13/16 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään kaunistus ole, mutta minulla ei ole tapana miettiä mitä muut ajattelevat.

Vierailija
14/16 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:ta!! En huolisi meillekään! Vanhemmillani on joku 20v. vanha kuntopyörä, jota isäni ei anna hävittää (koska joskus sitä vielä voi tarvita) Ja äitini kuntoilee sillä isääni enemmän siten, että siirtää sitä miljoona kiloa painavaa kapistusta aina imuroinnin yhteydessä... Äitini on enemmän kuin kypsä ja käyttääkin sitä laukku- ja vaatetelineenä..

Vierailija
15/16 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sohvan ja sohvapoydan valiin ja kutsu appivanhemmat kaffelle. Jospa alkaisivat ymmartaa kun eivat paase istumaan.

Tai vaihtoehtoisesti etuoven eteen etta eivat paase sisalle kun pyora tukkii tien.

Vierailija
16/16 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyörä ahtaassa olkkarissa ei miellytä omaa silmää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi