Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joulu on jotenkin oikein kärjistänyt meidän parisuhteen ongelmat.

Vierailija
24.12.2009 |

Mä en ymmärrä, miten en alkuun nähnyt mieheni ärsyttävyyttä. Alusta saakka hän on ollut sellainen, että töksäyttää aika ajoin todella inhottavia loukkauksia suustaan. Isänsä on ihan samanlainen anoppiani kohtaan.

Tänään esim. oli pakko tölväistä mulle että eiköhän toi jo riitä ettei toi pelastusrengas enää enempää kasva (kun otin jouluruokaa lautaselleni). Mainittakoon, että olen täysin normaalipainoinen.

Telkkarista tuli ohjelma jossa taustalla kuului sikojen röhkimistä. Oli kuulemma kuin minä sängyssä, se ääni siis.

Saamaansa lahjaa (leffa) kommentoi että just just ja että kattomatta taitaa jäädä kun tv:stä tulee parempaa.

Ikinä ei kehu minua, ei koskaan. Haukkuja sen sijaan satelee. Ahkera on kyllä, mutta ns. naistentyöt jättää naureskellen minulle, eivät sovi hänen arvolleen ilmeisesti.

Ottaa niin syvästi taas päähän, ettei tosikaan. Lisäksi mies nukkui aamulla klo 14 saakka, jolloin tulin herättämään ja meni nukkumaan nyt illalla klo 21 ja nukahti ennen lapsia.

Joskus olen jopa eroa miettinyt ja silloin mies pyysi syvästi anteeksi kaikkea ja lupasi parantaa tapojaan - ja taas ollaan tässä. Kun sais aikaa siirrettyä taaksepäin niin ikinä en tuota miestä ottaisi! :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei tulisi joutua kestämään tuollaista kohtelua omassa kotonaan oli joulu tai ei.

Vierailija
2/4 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...oli lapsi tai ei.

En edes miettisi eroa,ottaisin sen heti !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tuollaisesta kakkiaisista olisi itselleni päivänselvyys. Mutta jos sua kiinnostaa olla kynnysmattona, niin mikäpä siinä... Mahdolliset poikalapsesi saavat todella hyvät eväät tuleviin naissuhteisiinsa...

Vierailija
4/4 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkaan mies ei aina mikään ihanuus ole, päästää sammakoita suustaan silloin tällöin eikä aina huomioi minua, toisaalta mullakin on samat viat. Ongelmia on, mutta ei meillä nyt sentään tuollaista ole! Älä ainakaan anna olla, vaan ota puheeksi - mies voi muuten kuvitella, ettei sua haittaa, ettet loukkaantunut, ja että sulle voi hyvin puhua noin.

Erotilanteissa aina muistutetaan, ettei toista vanhempaa saa mollata lasten kuullen, mutta vissiin olisi hyvä muistuttaa sunkin miehellesi siitä. Lapsesi/lastesi mielestä sä olet Äitijumala, ja se, että miehesi puhuu susta tuolla lailla, sattuu paitsi suhun, myös sun lapsiin. Mies on anteeksipyynnön velkaa paitsi sulle, myös lapsille.