Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pistipä huvittamaan tuttujen iso uusi talo, jossa kuitenkin niin pieni sauna,

Vierailija
24.12.2009 |

ettei ylälauteilla pysty seisomaan

kun minä rakennan oman taloni, sen tulee olla hyvin suunniteltu!kun minä rakennan oman taloni, sen tulee olla hyvin suunniteltu!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakentamassaan saunassa sitten varpaat palella;)

Vierailija
2/12 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saunahullu ja saunonut monissa saunoissa, mutta yhdessäkään saunassa en ole pystynyt seisomaan ylälauteilla. Eikä pidäkään pystyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saunassa ole tarkoitus seisoa ylälauteilla, vaan istua. Todellakin varpaat paleltuu jos lauteet on noin matalalla kattoon nähden! ;)

Vierailija
4/12 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida tietää saunanrakentamisesta yhtään mitään! Lämmön kierron optimoimiseksi ylälauteilla istuttaessa pään ja katon väliin ei todellakaan pitäisi jäädä yli metriä; siis ei vaikka uimahallisaunoissa näin ehkä onkin :)

Vierailija
5/12 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap palautti minutkin maanpinnalle. Olen ollut niin iloinen omasta uudesta kodista, mutta eipä se olekaan täydellinen: saunan ylälauteella ei voi seistä.

Vierailija
6/12 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan on omaansa tyytyväinen.

Eiköhän meidänkin talossa jotkut arvostele, että sauna on ihan mitätön talon kokoon nähden. Mutta me nyt ei vaan olla mitään saunahulluja, joten ihan perussauna, johon mahtuu kaksi ihmistä kerrallaan on meille riittävä.

Vierailija
7/12 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee varmaan omaan taloonsa sellaisen kahden kerroksen korkuisen saunan, yläkertaan siis auki jotta on varmasti avara. Jää ainakin 4 metriä ylimmän lauteen ja katon väliin. Ja yksi seinä pelkkää ikkunaa, jottei kukaan luule, että on ikkunan koossa pihistelty. Ikkuna mielellään kadulle päin.

Vierailija
8/12 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevämmin voisi käyttää tuonkin tilan.

Vierailija
9/12 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä puuhaa kaikille joulupäivän kallistuessa iltaan; sinne vaan ylälauteille testaamaan mahtuuko siellä seisomaan vaiko ei.

Mikäläli nuppi kolahtaa kattopaneeliin, kämppä vaihtoon. Jos sisustuksessa käytetään vain ja ainoastaan Jyskin kalusteita ei sillä sitten niin väliä ole..

Vierailija
10/12 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun luulin, että meidän elämä olisi täydellistä. On 2 lasta, koira, harrastuksia, kaksi audia perheessä, etelänmatkat joka talvi...

Mutta jumalauta, meidän ylälauteilla ei pysty seisomaan!! Tämä paskakämppä menee myyntiin heti ekana arkipäivänä.

Vierailija
11/12 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kylläkään suoraan ainakaan aikuinen ihminen.

Vierailija
12/12 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ylälauteilla pysty seisomaan kun minä rakennan oman taloni, sen tulee olla hyvin suunniteltu!kun minä rakennan oman taloni, sen tulee olla hyvin suunniteltu!