Pistipä huvittamaan tuttujen iso uusi talo, jossa kuitenkin niin pieni sauna,
ettei ylälauteilla pysty seisomaan
kun minä rakennan oman taloni, sen tulee olla hyvin suunniteltu!kun minä rakennan oman taloni, sen tulee olla hyvin suunniteltu!
Kommentit (12)
Olen saunahullu ja saunonut monissa saunoissa, mutta yhdessäkään saunassa en ole pystynyt seisomaan ylälauteilla. Eikä pidäkään pystyä.
Ei saunassa ole tarkoitus seisoa ylälauteilla, vaan istua. Todellakin varpaat paleltuu jos lauteet on noin matalalla kattoon nähden! ;)
Et taida tietää saunanrakentamisesta yhtään mitään! Lämmön kierron optimoimiseksi ylälauteilla istuttaessa pään ja katon väliin ei todellakaan pitäisi jäädä yli metriä; siis ei vaikka uimahallisaunoissa näin ehkä onkin :)
Ap palautti minutkin maanpinnalle. Olen ollut niin iloinen omasta uudesta kodista, mutta eipä se olekaan täydellinen: saunan ylälauteella ei voi seistä.
Kunhan on omaansa tyytyväinen.
Eiköhän meidänkin talossa jotkut arvostele, että sauna on ihan mitätön talon kokoon nähden. Mutta me nyt ei vaan olla mitään saunahulluja, joten ihan perussauna, johon mahtuu kaksi ihmistä kerrallaan on meille riittävä.
tekee varmaan omaan taloonsa sellaisen kahden kerroksen korkuisen saunan, yläkertaan siis auki jotta on varmasti avara. Jää ainakin 4 metriä ylimmän lauteen ja katon väliin. Ja yksi seinä pelkkää ikkunaa, jottei kukaan luule, että on ikkunan koossa pihistelty. Ikkuna mielellään kadulle päin.
Järkevämmin voisi käyttää tuonkin tilan.
Tässäpä puuhaa kaikille joulupäivän kallistuessa iltaan; sinne vaan ylälauteille testaamaan mahtuuko siellä seisomaan vaiko ei.
Mikäläli nuppi kolahtaa kattopaneeliin, kämppä vaihtoon. Jos sisustuksessa käytetään vain ja ainoastaan Jyskin kalusteita ei sillä sitten niin väliä ole..
Mä kun luulin, että meidän elämä olisi täydellistä. On 2 lasta, koira, harrastuksia, kaksi audia perheessä, etelänmatkat joka talvi...
Mutta jumalauta, meidän ylälauteilla ei pysty seisomaan!! Tämä paskakämppä menee myyntiin heti ekana arkipäivänä.
ei kylläkään suoraan ainakaan aikuinen ihminen.
ettei ylälauteilla pysty seisomaan kun minä rakennan oman taloni, sen tulee olla hyvin suunniteltu!kun minä rakennan oman taloni, sen tulee olla hyvin suunniteltu!
rakentamassaan saunassa sitten varpaat palella;)