Auttakaa! Mikä musiikkivideo kyseessä: :)
jostain ysikytluvun puolivälistä, oli sellanen tanssibiisi (tyyliin bomfunk mc´s muttei suomalainen), ja siinä videossa se yks suht tunnettu miesnäyttelijä (ei mikään ihan nuori) tanssi vaaleassa puvussa (muistaakseni) sillä lailla pitkin seiniä lennellen yms. Toivottavasti joku teistä muistaa mikä video/biisi on kyseessä, mies tossa vieressä nauraa ettei sellasta videota ole olemassakaan ja oon ihan varma että oon sellasen aikoinaan nähnyt!!! :D
Kommentit (11)
ei ole musta näyttelijä vaan vaaleaihoinen, mulle tulee mieleen että vois olla Jon Voight muttei kai oo se, vaan vähän sen oloinen mies.
ap
osa videon viehätystä kai oli se että se näyttelijä on just sellanen ettei sen ois voinu uskoa tanssivan!!
Ja oli ihan tunnettu hittibiisi, sellanen hiphop-tyylinen ellen ihan väärin muista.
Häiritsee nyt ihan sikana, en varmasti saa unta ennen kuin asia selviää!!! :DD
ap
kädessä siinä, en oo varma.
Vitsi että häiritsee!
ap
se oli se näyttelijä joka näyttää luihulta ja näytteäee aina jotain roistoa!
Muistan kun siitä oli kohu että se on siinä videossa niin erilainen kuin leffaroolinsa, hitto kun en muista nimee!
ei muuten olekaan 90-luvulta.
T.Fatboy Slimiä ehdottanut
Se oli just toi Fatsoy Slim & Christofer Walken!
Kiitos!!!! Vitsi mä rakastan tätä palstaa, täältä saa aina vastauksen kaikkeen! :)
ap
on kävelevä musiikkitietokirja...
T. 7
Tosin myös Jamiroquain Jay Kay tanssi videossa seinillä, mutta ei ole musta, eikä näyttelijä.