Onko meidän lapsilla jotenkin onnettomat lahjat?
Naapurin lahjoihin kun vertaan, niin meidän lapset eivät saa "mitään". Tosin meidän lapset yleensä iloitsevat lahjoistaan eivätkä ole koskaan että plääh.
10v saa:
-yöpuvun ja -sukat
-villasukat ja -lapaset
-karkkipussi
-tietokone sisaren kanssa yhteiseksi
-sims3 sisaren kans yhteiseksi
-indiana jones joku? sisaren kans yhteiseksi
9v saa samat kuin isosiskonsa.
Isommille myös lautapeli yhteiseksi.
3v saa:
-yöpuvun
-villasukat ja -lapaset
-isohkon legopaketin
-palapelitsetin
Isovanhemmilta ja kummeilta en kaikkea tiedä, mutta ainakin lautapelejä, Polly Pocketteja, koruja yms.
Kommentit (12)
Aika isot minusta kun on tietokonettakin.
Meillä kukin lapsi saa yhden ison lahjan ja muutaman pienemmän.
Kolme lasta iät 9-11 vuotta.
Hienoa että lapset osaa olla kiitollisia ja että yhteinenkin lahja käy. Voisipa samaa sanoa meidän lapsista : (
Mitä täällä kyselet, jos sun lapset tapaa olla tyytyväisiä lahjoihinsa eivätkä enempiä vaadi.
Tosi ankeeta, joo.
Monilla ei oo niitä villasukkiakaan!
Ja mäkin ajattelin, et on ihan kivat lahjat, mut tuli sellainen epätoivoinen olo, kun kuulin, mitä naapurin lapset saavat, ja lisää olivat vielä hankkimassa. Tosin pappa maksaa ison osan. Mut naapurin lapset eivät ole tyytyväisiä mihinkään, vaan kitisevät kaikesta.
Mut hyvä, jos muutkin ovat mun kans samoilla linjoilla, ei tarvitse lähteä huomenna kauppaan ;) Yhteiset lahjat kelpaavat meillä hyvin, ovat niin saman ikäisiä ja molemmat tyttöjä eli mielenkiinnon kohteet aika samanlaisia.
ap
kun ottaa huomioon, että saavat vielä sukulaisilta jotain pientä varmaankin ja noista teidän ostamistakin on iso ilo.
Noin monta lahjaa molemmille - ja arvokkaita vielä! Minä en omille lapsilleni hanki mitään. Sitä pakettia tulee joka tuutista muutenkin ihan riittämiin (mummot ja kummit ym. antaa), niin olen katsonut, ettei siihen enää lisää tarvii. Eivät kuitenkaan osaa olla kiitollisia minun vaatimattomista paketeista.
Nykyajan lapset eivät muutenkaan osaa arvostaa mitään kun kaikkea on niin paljon ja lisää vaan pitää saada..Meidän 6vee poitsu saa ison legosetin, radio-ohjattavan auton, pussilakanasetin ja kirjan sekä kummeilta tulee muutama paketti...Ja tiedän, että tyytyväinen on noihin..Enempää en edes halua että saa varsinkaan leluja, koska tavaraa on ihan liikaakin ja sitten leikkii niillä ikivanhoilla sotaukoilla kaikenaikaa..muut lelut lojuu lelulaatikossa..=)
Olen itsekin sitä mieltä, että saavat aivan riittävät lahjat meiltä ja muilta vielä lisää paketteja. Toiveetkaan eivät olleet kovin kummoisia (koskaan eivät ole toivoneet paljon tai kalliita.)
Sanoin jo kesällä, että ostettais mielellään joku tärkeämpi (kalliimpi) yksi juttu eikä miljoonaa pakettia krääsää, ja kysyin mitä toivovat. Nyt tuo tietokone on pikkuhiljaa alkanut tuntua tärkeältä, mutta eivät ole sitä varsinaisesti toivoneet. Tiedän, että ovat tohkeissaan siitä.
Kuopukselle on vaikea ostaa mitään ns. järkevää, kun kaikkia leluja on isompien jäljiltä niin paljon.
Me ei ostettu juuri mitään lahjoja lapsille, kun olivat pieniä, kun saivat kummeiltä ja mummoilta aivan riittävästi. Nyt isommilla on jo erilaiset tarpeet ja mielellämme ostamme jotain ns. järkevää.
mutta tietsikka on kallis lahja, niin silloin ei niin paljon muita lahjoja.
mun mielestä, tietsikat ja kaikki. todella hyvät vois sanoa! itse en laita vaatteita paketteihin paits yhdet hauskat jutut. vaatteita saavat aina muutenkin.