Löysin miehen deitti ilmoituksen netistä!!!
Apua, mitä teen? Ekaks löysin yhen deittifirman laskun mistä tajusin et ahaa, mieheni, kolmen lapsen isä onkin SINKKKU. Kappas kun en ollut itse sitä tiennyt....No sit menin saitille mitsä löysin tämän häntäheikin ilmoituksen jossa hakee tuttavuutta ja matkaseuraa naisista. Tekis mieli vastata jonain toisena ihmisenä...Jotain on keksittävä.
IDEOITA!!???
Kommentit (38)
Jos ei sit pahasti repeä. Ja YLEENSÄ seksielämä myös jatkuu hyvänä synnytylsien jälkeen jos kumppanit edelleen VÄLITTÄVÄT toisistaan. Siihen on turha hakea mistään muualta syytä. Joko sä rkastat ja haluat tai sit et. SE ON NIIN YKSINKERTAISTA.
Tilastollisesti seksi loppuu, ja miehet ovat onnettomia. Siinäpä faktoja.
Siinäpä tapauksessa minä olen tilastojen taikavalossa varsin onnekas mies kun olen onnellinen eikä seksikään ole vaimon kanssa vähentynyt. Ja lapsia on kaksi.
Kokemukseni mukaan tätä "kaikki pettävät" -liturgiaa tarvitsevat eniten ne, jotka ovat itse sotkeneet asiansa pettämällä.
Ne, joilla on parhaillaan joku kielletty suhde meneillään, ne, jotka hakevat omalla mantrallaan lupaa aloittaa sellainen, tai ne, jotka ovat tosiaan itse jo kauan sitten osoittaneet olevansa kyvyttömiä uskollisuuteen.
Edes sellainen ei väitä tuollaista, joka itse on uskollinen, mutta jota on petetty. Hän tietää pystyvänsä itse uskollisuuteen joten ei oleta kaikkien muidenkaan pettävän.
Haloo!!! Siis ap:n mies on aikonut pettää vaimoaan/ on jo pettänyt. Eiköhän siihen syy löydy miehen korvien välistä eikä vaimon jalkovälistä. Kaikki sympatiat ap:lle!!!
Niin sitä aina syytellään uhria... Että oma vikas kun mies petti. Tai tappoi. Tai...
Älä ryhdy mihinkään monimutkaiseen kostosuunnitelmaan, vaan ota asia suoraan puheeksi miehesi kanssa. Jos teillä on jo kolme lasta, ette enää kuitenkaan mitään teinejä liene.
ja viestittele sit miehes kanssa ja sovi treffit jonnekin...ja sit eiköhän miehen ilme oo näkemisen arvoinen kun sinä ilmaannut paikalle :)
En mitään treffileikkejä alkaisi leikkimään.
Siis jos hän kerran valehtelee ilmoituksessa että on sinkku niin ei halua kertoa paljoa itsestään eikä asioistaan mikä viittaa siihen että ei tosissaan halua ainakaan vakavampaa suhdetta kehenkään vaan ehkä ainoastaan yhden yön jutun. Jos olisin sinä niin kysyisin mieheltä suoraan laskusta ja että missään mennään. Hänelle tulee varmasti asiasta huono omatunto ja vannoo rakkauttaan sinuun. Kannattaa ottaa asia pöydälle mutta älkää lasten takia pilatko joulua riitelemisellä vaan koittakaa selvittää juttu asiallisesti. Lähes kaikki tuntemani perheelliset tuttavamiehet on jossain vaiheessa pettäneet vaimoaan mutta ovat tehneet sen salassa koska eivät halua loukata vaimoaan ja rakastavat oikeasti vaimoaan.
Lähes kaikki tuntemani perheelliset tuttavamiehet on jossain vaiheessa pettäneet vaimoaan mutta ovat tehneet sen salassa koska eivät halua loukata vaimoaan ja rakastavat oikeasti vaimoaan.
..synnytyksen jälkeen
Oisit miettinuyt..
..synnytyksen jälkeen Oisit miettinuyt..
jos ei muuta kommenttia ole!
Niin siinä käy, kun vehkeet on pilalla kolmen..
..synnytyksen jälkeen
joten olet autuaan tietämätön siitä, ettei vehkeet mene normaalisti miksikään, vaan seksielämä vain paranee synnytysten jälkeen.
jätti vahingossa sen firman sivun auki, oli hyvä ilme kun asiaa tiedustelin;) Teet oikein hemaisevan profiilin ja sovit treffit johonkin. Älä nyt vain pilaa(vaikka miehesi onkin sika) lastenne joulua, ottamalla asiaa puheeksi. Voimia sinulle, ap!
koita nyt olla ottamatta asiaa esille jouluna, ettei lapsille jää paha mieli, ota asia esille joulun jälkeen, tuo oma profiili kyllä voisi olla hyvä idea, näin saisit selville mitä miehesi mahdollisesti suhteestanne on mieltä...
Lähes kaikki tuntemani perheelliset tuttavamiehet on jossain vaiheessa pettäneet vaimoaan mutta ovat tehneet sen salassa koska eivät halua loukata vaimoaan ja rakastavat oikeasti vaimoaan.
että vaikka kuinka jotkut pettävät puolisoitaa, silti kaikissa liitoissa tätä ilmiötä ei tule. Kokemukseni mukaan tätä "kaikki pettävät" -liturgiaa tarvitsevat eniten ne, jotka ovat itse sotkeneet asiansa pettämällä.
seksillä.
Älä mene paikalle vaan teet oharit.
Sitten laitat miehelle viestin, että "kävin paikalla, mutta olit niin vitun ruma etten voinut tulla. Huomaa kyllä mikset ole ketään saanut ja olet varmaan sinkku lopun elämäsi"
Ehkä sitten arvostaisi sinua..