Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te joilla oli reilusti ylipainoa ennen raskautta(BMI yli 30)

Vierailija
23.12.2009 |

paljonko tuli kiloja raskaudesta?Palautuitteko ennallenne synnytyksen/imetytksen jälkeen vai jäikö lisäkiloja/löysää nahkaa tms?Vai laihduitteko

Kiinnostaa koska ennen raskautta 166/90,ja nyt rv 23 n.92kg,mutta turvotusta ylävatsassa

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kg ei juurikaan tullut työaikana. Kun jäin äitiyslomalle, tuli turvotukset ja en voinut enää liikkua samaan malliin.

Kun tulin kotiin, painoin vähemmän kun raskauden alettua, mutta sitten meni vähän lirinlorin, kun tuli pussutettua lahjasuklaita jne. Nyt toivottavasti ollaan samassa painossa.

Vierailija
2/9 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisesta lähtöpaino oli 95. kiloja tuli 17, laitokselle jäi 8kg loput kesti vuoden saada pois. maha jäi roikkumaan. tokasta lähtöpaino oli 96, kiloja tuli vaan ½ kg. ja nyt 6vk synnytyksestä painan 88kg. pituutta mulla 159. mahanahka tuntee et ois pienentynyt. kun lopetan joskus imetyksen aloitan laihduttamisen ja sit saa loputkin läskit sulaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähti jälkitarkastukseen mennessä.

Vierailija
4/9 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiloja raskaudesta noin 16. Alkuun ei paino noussut juuri lainkaan, mutta loppua kohden se sitten humsahtikin. Tosin olisin viimeisen kuukauden aikana voinut syödä vähemmän ja liikkua enemmän, joten omaa syytä oli osakseen.

Nyt melkein kaikki kilot lähteneet, mutta ylävatsan kohdalle jäi ihme "lerppa" eooi löysempää läskiä. Sille tietty voisi itse tehdä jotakin :)

Vierailija
5/9 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alkupaino oli 89-90.

Nyt paino on 86.4, että mulla paino on pudonnut.

Parhaimmillaan oli 85kg, mut nyt ruokahalu on palautunut vähän paremmaksi ja syön isompia annoksia, mutta paino on pysynyt nyt 2vkoa tuossa 86.4. Herkuttelua koitan välttää, en halua omalla syömisilläni lisätä yhtään tätä painotaakkaa, haluaisin synnytyksen jälkeen päästä vielä kokoon 38 mitä joskus oon ollu.

Vierailija
6/9 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta vastaan kumminkin. Nyt siis rv40+. Lähtömitat mulla oli 157cm/79kg, bmi 32. Nyt ollaan painossa 94kg, josta viimeset 5kg tullut 2vko sisällä, että turvotusta on tosi paljon luultavasti. Tosin en ole enää pariin kk liikkunut paljoa, kun ei vaan pysty, käy niin kipeää. :(

Laihdutus urakka mulla jäi vähän kesken kun raskaaksi satuinkin tulemaan, mutta ei haittaa, kerkeää sitä laihduttaa vielä tämänkin jälkeen. Nahkaa mulla varmasti jää, siitä kertoo jo nuo kauheat arvet masussa...

Vierailija
7/9 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytettyäni miinus kymmenen kiloa. Eli laihduin.

Vierailija
8/9 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 14 ja tällä hetkellä ekasta neuvolasta -6kg..

Vierailija
9/9 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituus on 168.. eli ylipainoa melkoisesti.

Vielä muutama päivä sitten paino oli 89,8, mut tänään 90,8 eli nyt on tulut muutamassa päivässä reilusti turvotusta. Viikkoja on nyt 35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme