Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huppista... tyttö kirjoitti kummitädin joulukorttiin...

Vierailija
23.12.2009 |

kun ensin oli miettinyt ja miettinyt, että kukas se taas olikaan ja minkäs näköinen täti.. Siis kun ei ole vuosikausiin nähnyt, saati ollut missään tekemisissä..

"Hyvää Joulua Katille toivoo Janica-kummilapsi"

Ja lausahti vielä "kun ei se kuitenkaan tiedä, kuka mä olen.."

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummitäti asui ulkomailla, enkä ollut nähnyt kuin vauvana

Vierailija
2/3 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Minusta hyvä että lapsi ymmärtää etteivät ole kummin kanssa tekemisissä. Nyt oleellista on se MIKSI näin on? Onko kummi hylännyt teidät (teidät siksi, että kummiksi yleensä pyydetään läheinen ystävä/sukulainen, ei ketä tahansa) ja MIKSI niin on tapahtunut (muuttuiko kummi/sinä vai te molemmat?)

- Mikä kummin elämäntilanne on? Jos esim. on/te olette muuttaneet, on yhteydenpito vaikeampaa vert. asutte samassa kaupungissa. Tai ei vaikeampaa, mutta satunnaisia "kauppareissutapaamisia" ei tule kohdalle.

-Kuka kummi oli? Joskus kummiksi pyydetään esim. veljen/siskon tyttö-/poikakaveria, ja kiinnostus kummilapseen lopahtaa samlla kun suhde. Ja "tavallaan" hyvä, tarkoitan nyt niitä tapauksia joissa on kummiksi pyydetty esim. "veljen tyttöystävä" jonka kanssa veli seurustellut 2 vuotta, tulee ero kun kummilapsi 1-vuotias --> veli löytää jossain aviheessa uuden (kummilapsi esim. 3-vuotias) ja muistaa aina vain veljen vaimon =jonka kanssa veli meni naimisiin (ja sai kolme lasta myöhemmin)kun kummilapsi oli 5-vuotias =ehkä vähän jännään että joku ex-heila muistaa lasta JOS hän ei muuten olisi perheen kanssa tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulkaa enää edes muista, ketkä mun kummit on. Joku isäni veljistä ja hänen vaimonsa luulisin. Kummilahjan sain varmaan kun kirjoitin ylioppilaaksi 9 vuotta sitten, mutta sen jälkeen en ole heistä kuullut. Enkä ole menettänyt uskoani ihmisten hyvyyteen ja universumin jatkuvuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi