Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viimeiset anoppiketutukset tähän joulun alla:

Vierailija
22.12.2009 |

Saakutin anoppi on soitellut kolme kertaa päivässä mitä hän tuo ja tekee ja hakee ja laittaa ja on laittamatta....!!!!!!!!! Joka kerta vastaan: minulle on yhdentekevää, koska minulle on. Tähän teatteriin menee hermo, ensi vuonna ei kutsuta anoppia kuin kuolleen ruumini yli!!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppilaan aattona, sinne tulee myös miehen siskon perhe. Anoppi luetteli mitä kaikkia ruokia minä voin tehdä/tuoda ja sehän on ihan ok että porukalla tehdään mutta kun siinä käy niin että miehen sisko ei tuo mitään. Anoppi jo mainitsi asiasta ettei M:n tarvitse tehdä mitään kun on vähän nuhassa..

Joulupukkia ei sinne tietenkään oltu hommattu ennenkuin mies ärähti asiasta. Niin oli myös viime vuonna. Miehen siskolla kun on jo niin isot lapset etteivät ne usko pukkiin ja vauva ei vielä ymmärrä, mutta entä meidän lapset?! Ihan kuin niitä ei olisi olemassakaan.

Tämä on ihan ehdottomasti viimeinen joulu kun sinne menemme.

Vierailija
2/2 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännön syistä meillä on kaikki lasten lahjat anopilla, kun sillä on hyvä lämmin varasto jossa säilyttää niitä piilossa. Se on nyt sitten kauhistellut kuinka paljon niitä lahjoja on ja ettei ne tarvi kyllä yhtään enempää! Ja niitä lahjoja on minusta tosi vähän tänä vuonna. Vain noin 5kpl per henkilö.

Ei yhtään kivaa kun hän ei hommaa mitään yllättävää lapsille. Aina jotain vaatetta mitä mahdollisimman halvalla saa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi