Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kinkun sulatus, help!!

Vierailija
22.12.2009 |

Heeeei, ostin kinkun vasta nyt, tosin pienen, vajaa 3-kiloisen rullan. Se on umpijäässä, laitoin jääkaappiin, mutta tajusin vasta nyt, että eihän se ehdi kunnolla sulaa huomisillaksi!!! Otanko mä sen huomenna huoneenlämpöön heti aamusta vai meneekö pilaksi? Auttaisko, jos sulattelis vedessä?

Auttakaa please, mä olen kinkkutumpelo. Tuo kinkku ei ole mikään meidän joulupöydän odotetuin juttu, niin en ole hoksannut panostaa siihen aikaisemmin... Mutta olis se nyt kiva saada paistetuksi kuitenkin. =)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtii varmaan sulaa jos illalla työnnät uuniin.

Vierailija
2/5 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tökkää paistomittari sit ku uppoaa, niin saat seurattua lämpötilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse jätin eilen illalla huoneenlämpöön sulamaan kuuden kilon kinkun ja aamupäivällä uuniin. Illalla jo syötiin ja hyvin onnistui :)

Vierailija
4/5 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja otin sen tänään aamulla HUONEENLÄMPÖÖN ja aion paistaa leivinuunissa aaton vastaisena yönä...ja ei mene pilalle huoneenlämmössä:) tai ainakin ennenkin oon tehnyt niin ja hyvältä on maistunut eikä oo kukaan oksentanut!

Vierailija
5/5 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoli pois! Voisitko ajatella, että paistaisit vasta jouluaattona, kun on kuitenkin noin pieni kinkku, eli tulee nopeasti?

Pienet kinkut mielestäni sulavat jääkaapissa n 1-2 vrk:ssa, itse katsoin googlen kautta kinkun sulatusohjeita. Sitten voit vielä ottaa joksikin aikaa huoneenlämpöönkin.

Meillä sattumusten kautta melkein 6 kiloinen kinkku, ja sekin on jääkaapissa sulamassa, ja toivon mukaan ehtii jouluaattoaamuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä