Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tosiaan joillain sellaista seksiä, että mies ei tule?

Vierailija
22.12.2009 |

Onko se ihan normaalia ja mitä miehenne siitä tuumaa? Musta jotenkin outoa...

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on ollut stressiä tai on ollut muuten vaan tosi väsynyt. Ei siinä mitään kummallista ole, ihminen mieskin on. :)

Vierailija
2/57 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en puhu nyt omasta miehestä, mut eiköhän tuo ole varsin tavallista vaikka masentuneilla tai masennuslääkkeitä tai joitain muita lääkkeitä käyttävillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä tiedä mikä on normaalia ja mikä ei.. Asia on ehkä jossain määrin tabu meillä.

Vierailija
4/57 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on tullut 20 vuoden aikana 3 kertaa, ja jokaisesta kerrasta on lähtenyt lapsi alulle.

Vierailija
5/57 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies ei saa orgasmia, vai että ei tule spermaa? Meillä mies saa seksin aikana kyllä (kuulemma) aina orgasmin, mutta usein runkatessaan tyhjenee vain pussit ja orgasmi jää saamatta.

Tämä on tietääkseni ihan normaalia.

Vierailija
6/57 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt kaikkia Suomen masentuneita tunne (aika useita tosin, mm. minä ja mies ollaan molemmat sairastettu masennusta) mutta sanoisin että masennus ei vaikuta orgasmiherkkyyteen, masennuksesta kärsivänä ei vaan kiinnosta seksi kovin usein. Masennuslääkkeet taas saattaa aiheuttaa sen, ettei mies tule niin nopeasti, varmaan jos rupeaa tunteja kestämään niin ei sitten viitsi vaan hoitaa hommaa loppuun. Ei ne kyllä orgasmia estä mitenkään, ja tuo tehokkaan peliajan lisääntyminen saattaa olla ihan hyvä juttu vaan ;)

Itse olen siinä käsityksessä että useinmiten jos mies ei saa johtuu juurikin väsymyksestä tai humalasta. Varmaan miehilläkin jotkut on herkempiä saamaan kuin toiset niinkun naisillakin.

Vierailija
7/57 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin sanoa, että mies söi pari vuotta sitten paniikkihäiriöön lääkeittä ja silloin oli usein ongelmia saada orgasmi, spermaa kuitenkin tuli aina.

Vierailija
8/57 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kemiat kohtaa niin hyvin. Minä ja mies tullaan aina ja spermaa tulee. Miehelle erektio ei ole koskaan ollut ongelma. Yhdessä oltu jo 15 vuotta ja mieskin 40v. Joskus on ollut hiljaisempaan seksin saralla, mutta ei koskaan ole käynyt niin ettei esim. seiso. Mikä kai on myös aika yleistä (stressi, lääkkeet väsy jne)

Vierailija
9/57 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies saa orgasmin vain peppuseksistä.

Vierailija
10/57 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tyydyttää minut perinpohjaisesti ja nauttii huipuistani, joita saan 4-5 peräkkäin. Hänen erektionsa ei kuitenkaan läheskään aina ole niin kestävä, että hän sen jälkeen voisi vielä saavutaa oman huipun. Tämä ei ole ongelma hänelle eikä minulle. Olemme todenneetkin, että huonosta seksistä ei meillä ole tarvinnut koskaan kärsiä.

Vierailija
11/57 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tyydyttää minut perinpohjaisesti ja nauttii huipuistani, joita saan 4-5 peräkkäin. Hänen erektionsa ei kuitenkaan läheskään aina ole niin kestävä, että hän sen jälkeen voisi vielä saavutaa oman huipun. Tämä ei ole ongelma hänelle eikä minulle. Olemme todenneetkin, että huonosta seksistä ei meillä ole tarvinnut koskaan kärsiä.

Vierailija
12/57 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis reilu vuosi yritetty, eikä mies ole kertaakaan tullut yhdynnässä. Suuseksillä ja käsipelillä tulee kyllä.

Kyllä tää vaikuttaa koko parisuhteeseen aika paljon. Harmittaa, vaikka kuinka ajattelee, että tärkeintä on, että ollaan lähekkäin, ja kyllä se orgasmikin lopulta käsin tulee.

Meillä yleensä jaksetaan yrittää tunti, sitten todetaan, että ei tästä taas tuu mitään.

Olen tapaillut nyt kolmisen vuotta miestä joka ei kertaakaan ole saanut.

Käsipelillä tulee kyllä, mutta on siinäkin tulla jännetupen tulehdus mulla ensin.

Ja kun mäkään en saa, enkä jaksa tuntia turhaan yrittää, on seksielämä täysin loppu.

Käyttää kyllä mielialalääkkeitä, mutta on kuulemma saanut edellisessä ihan yhden yön jutussakin, joten vika sitten lienee mussa.

Vierailija
13/57 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viimeaikuinen on sattunut usein vaikka seksi kestää tunteja kun ensin varoo ettei päästä tulemaan

ei sitten tule olenkaan ja lopulta seisokkikin loppuu

Vierailija
14/57 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään automaattivalmiita seksikoneta.

Saako nainen orgasmin joka kerta? Ei.

Onko se outoa tai poikkeavaa? Ei.

Saako mies joka kerta orgasmin? Ei.

Onko se outoa tai poikkeavaa? Ei.

Tyhmät.

Vierailija
15/57 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei näytä että häntä se vaivaisi ja itse teen kaikkeni ettei hänen tarvitsisi niin kuvitella. Itseäni se vaivaa kyllä.

No en puhu nyt omasta miehestä, mut eiköhän tuo ole varsin tavallista vaikka masentuneilla tai masennuslääkkeitä tai joitain muita lääkkeitä käyttävillä.

Vierailija
16/57 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko panostuksesi teidän suhteeseenne se, että sua vituttaa ja rankasti? Mitä olet tehnyt aeksielämänne parantamiseksi? Enkä nyt tarkoita alusvaate-ja temppuosastoa, vaan tunteita, läheisyyttä, huumoria jne.

AP:n kysymykseen vastaan niinkuin moni muukin, että väsyneenä tai kännissä mies ei saa orgasmia. Nauttia voi silti, seksi rentouttaa ja tuo läheisyyttä vaikkei mannerlaatat aina liikahtaisikaan. :)

siis saan, mutta mies ei saa. Vaikka hän jyystäs kuinka kauan tahansa, hän ei saa. Mua henk.kohtasesti vituttaa tää ja rankasti, joten seksi ei enää kiinnosta lainkaan. vetäkööt mun puolesta handuun. Olen mieluummin ilman seksiä, ei vaan innosta kun tyydytys ei ole molemminpuolista.

orgasmia, se on naisen ongelma, ja hoetaan kuinka jokainen on vastuussa omasta nautinnostaan.

Ja kun mies ei saa, niin kas kummaa, taas on naisessa vikaa...

Vierailija
17/57 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläiset tarinat rohkaisevat paljon, kiitos.

Meillä mies ei ensin tullut mitenkään millään keinolla minun läsnäollessani. Meni noin 1,5 vuotta, kun hän sain oman käden kautta minun läsnäollessani - voi arvata, miten lottovoitolta se tuntui! Ensimmäinen kerta madalsi kynnystä, joka toivottavasti madaltuu vielä tulevaisuudessa...

Mielestäni hankalinta tässä on olla luomatta toiselle paineita, vaikka itse on niin turhautunut ja pettynyt. On vaikea olla syyttämättä itseään, koska kyllä sitä kieltämättä miettii oman viehätysvoimansa puutetta.

Tärkeä siksi, että tästä ei puhtuta juuri missään eikä koskaan. Kerron oman tarinani, jospa siitä olisi apua jollekin,esim. edelliselle turhautuneelle kirjoittajallle

Vierailija
18/57 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-poikaystäväni ei suhteemme alussa saanut lainkaan orgasmeja yhdynnässä ja hän sanoi että oli ollut samanlainen ex-tyttöystävänsäkin kanssa. Kyse oli hänellä jostain tunne-elämän jutusta varmaankin, paineista tai huonosta itsetunnosta tms. Mutta koska otin tuolloin asian puheeksi hänen kanssaan, pääsimme ongelman yli ja hän opetteli saamaan orgasmin muutenkin kuin masturboimalla. Meitä on moneen junaan...

Sitten on tietenkin vielä asia erikseen jos mies on väsynyt, stressaantunut tai humalassa. Tuolloin orgasmiton seksi ei ole mikään tavattomuus.

Vierailija
19/57 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noiden kanssa ei tule kuin harmaita hiuksia.

Vierailija
20/57 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska on häneen makuunsa liian "perinteistä" menoa....