Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tosiaan joillain sellaista seksiä, että mies ei tule?

Vierailija
22.12.2009 |

Onko se ihan normaalia ja mitä miehenne siitä tuumaa? Musta jotenkin outoa...

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi, jolla mälli lentää tarvittaessa vaikka joka kerta, mutta ikinä se ei ole tuntunut juuri miltään, eli kaksi eri asiaahan nuo ovat.

Vierailija
22/57 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun kanssa tulee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 37v mies ja olen ollut kauheen tressaantunut todella pitkään.ei meinaa tulla kun harvoin.olen ollut todella monen naisen kanssa ja aina naiset syyttää itseään joka on todella yleistä.olen lääkärissäkin monesti käynyt.

Vierailija
24/57 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan niitä naisiakin jotka ei saa aina? Itseasiassa varmaan aika paljon. Miksei olis miehiäkin.

Vierailija
25/57 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis saan, mutta mies ei saa.

Vaikka hän jyystäs kuinka kauan tahansa, hän ei saa.

Mua henk.kohtasesti vituttaa tää ja rankasti, joten seksi ei enää kiinnosta lainkaan.

vetäkööt mun puolesta handuun.

Olen mieluummin ilman seksiä, ei vaan innosta kun tyydytys ei ole molemminpuolista.

Vierailija
26/57 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis saan, mutta mies ei saa.

Vaikka hän jyystäs kuinka kauan tahansa, hän ei saa.

Mua henk.kohtasesti vituttaa tää ja rankasti, joten seksi ei enää kiinnosta lainkaan.

vetäkööt mun puolesta handuun.

Olen mieluummin ilman seksiä, ei vaan innosta kun tyydytys ei ole molemminpuolista.

ei ole vielä löytänyt itseään?

Vierailija
27/57 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni ainakin väittää olevansa täysin hetero, mutta ei hänkään todellakaan joka kerta saa. Kun meidän yhteinen seksielämä aikoinaan alkoi, ensimmäiseen kahteen viikkoon mies ei saanut kertaakaan - vaikka seksiä oli kolme-neljä kertaa päivässä, ja sessiot 1-3 tuntisia. Ei orgasmia, eikä siemensyöksyä. Ei mitään, lopetettiin yksinkertaisesti siihen, että väsytti, ja mulla alkoi jo tehdä kipeää.

Nyt tätä seksielämää on kestänyt jo viisi vuotta, ja sinä aikana on saatu kaksi lasta. Edelleen sessiot on aina olleet 1-3 tuntia, ja vain joka 10. kerralla mies saa. Hän ei ole käyttänyt eikä käytä mitään lääkkeitä, ei edes käsikauppatavaraa, ei kärsi masennuksesta, ei ole jatkuvasti väsynyt, kiireinen eikä stressaantunut. Mieheni on suhteellisen tavallinen, terve, hyvinvoiva ja itsestään huolehtiva nuori mies. Oli olosuhteet mitkä hyvänsä, silti hän saa vain joka 10. kerta, oli seksiä sitten kerran kuussa tai kerran päivässä.

Viime aikoina on kuitenkin ilmaantunut pieniä muutoksia. Sessioiden mitat ovat lyhentyneet nyt ihan tämän joulukuun aikana, ja mies on alkanut myös laueta tiheämmin kuin vain joka 10. kerta, välillä jopa useammalla kerralla peräkkäin. Selitystä en osaa antaa, eikä osaa mieskään. Miehen sanojen mukaan tuntuma on nykyään parempi kuin silloin viisi vuotta sitten, mutta tätä hän on hokenut jatkuvasti sitten kuopuksen syntymän (syntyi viime keväänä). Omaa alapäätäni olen treenannut ihan siinä missä aina ennenkin, tosin itsellänikin on tuntumat parantuneet tuon toisen synnytyksen jälkeen. No, miten tahansa, mulla on taas edessä uudenlaiseen seksiin totuttelu, näköjään - mies alkoi saada orgasmeja, multa katosi ne.

Vierailija
28/57 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisi ONGELMIA seksin saralla, jos mies ei joskus tule! Aika kovat vaatimukset sulla on miehelle, jos tuomitset teidän seksisuhteen saman tien "ongelmaiseksi", jos miehesi ei saa orgasmia tai jos nousee vähän hitaasti tai ei ollenkaan... :D

Kai kemiat kohtaa niin hyvin. Minä ja mies tullaan aina ja spermaa tulee. Miehelle erektio ei ole koskaan ollut ongelma. Yhdessä oltu jo 15 vuotta ja mieskin 40v. Joskus on ollut hiljaisempaan seksin saralla, mutta ei koskaan ole käynyt niin ettei esim. seiso. Mikä kai on myös aika yleistä (stressi, lääkkeet väsy jne)

Vierailija
29/57 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin joskus jos on stressiä tms. niin saattaa olla työn ja tuskan takana.

Vierailija
30/57 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies saa orgasmin vain peppuseksistä.

Vierailija
31/57 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ihan normaalia ja mitä miehenne siitä tuumaa? Musta jotenkin outoa...

Vierailija
32/57 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille.

Käytännössä mies saa aina. Joskus saattaa humalatila aiheuttaa tunnottomuutta ja orgasmia ei tule. Myöskään silloin ei tietenkään voi saada jos ei seiso.

En ole koskaan kuullut miehestä, jolla ulisi siemensyöksy muttei orgasmia, kuten joku edellä väitti.

Vierailija
33/57 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos masennus, känni, työstressi väsymys niin silloin ei saa. Enemmän kuulee että naiset ei saa...

Vierailija
34/57 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä se sijaan tulee harrastatettua usein niin, että orgasmia ei tule, joten mies ei saa käytännössä aina, todellakaan. Äläpäs yleistä.

Vierailija
35/57 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi saada orgasmin kyllä, mutta ilman siemensyöksyä. Se on mahdollista.

Niin päin, että tulisi siemensyöksy mutta orkku jää tulematta, ei voi olla. Tutkailehan hiukkasen biologisia faktoja, niin viisastut kummasti.

Jos mies selittää sinulle, että runkkasin tässä vähän mutta se ei tyydyttänyt vaikka mälli lensi, niin koittaa lohdutella sinua, ettei nyrkkikyllikki tunnu emäntää paremmalta, vaikka tuntuiskin :)

Vierailija
36/57 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-poikaystäväni ei suhteemme alussa saanut lainkaan orgasmeja yhdynnässä ja hän sanoi että oli ollut samanlainen ex-tyttöystävänsäkin kanssa. Kyse oli hänellä jostain tunne-elämän jutusta varmaankin, paineista tai huonosta itsetunnosta tms. Mutta koska otin tuolloin asian puheeksi hänen kanssaan, pääsimme ongelman yli ja hän opetteli saamaan orgasmin muutenkin kuin masturboimalla. Meitä on moneen junaan...

Sitten on tietenkin vielä asia erikseen jos mies on väsynyt, stressaantunut tai humalassa. Tuolloin orgasmiton seksi ei ole mikään tavattomuus.

Vierailija
37/57 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentää usein sperma mut todellakaan ei aina saa orgasmia. nimenomaan näin päin. mälli lentää mut orgarsmi tulee vain oikealla hetkellä.

Vierailija
38/57 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut miehestä, jolla ulisi siemensyöksy muttei orgasmia, kuten joku edellä väitti.

"enhän minä siitä nauti, kunhan vain tyhjennän pussit" :DD

Vierailija
39/57 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sitten tulee liiankin nopeasti. Meillä ei ole yhteisiä lapsia.

Vierailija
40/57 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi ei sit mun kans mälli lennä.

En pysty yhtä nopeaan jynkytykseen kuin hänen kätensä.

Kännissä hän ei ole, homo hän ei ole, lääkkeitä ei käytä, stressiä ei ole,

Ei hän kyllä nyt kaikkein vapautunein mies seksin saralla ole, mutta alkuvuodet hänellä vielä lensi, viime vuosina ei enää.

Noo, harrastamme sit omaa kivaa kumpainenkin.