Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tsempatkaa jo 9 kk vauvaa yrittänyttä

Vierailija
22.12.2009 |

alkaa masentaa pikkuhiljaa....nyt piinapäivät taas menossa...12 tai 13 pv oviksesta ja oireita kehittelen tässä koko ajan...huoh!! clomit käytössä toista kiertoa ja toivoisin että niistä olisi nyt apua!!

olisi maailman ihanin joululahja plussata joulun aikaan!!!!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

me tehtiin 3 vuotta, ja sitten henkisesti luovutin ( ikäää 38v). itkin ja surin ja päätimme elää lapsettomina. 2 kk päästä olin raskaana.... Tsemppiä ( tutkimukset oli tehty, pikkuvikaa löydetty, mutta ei kokonaan teilattu)

Vierailija
2/7 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin saatiin plussa aikaiseksi. Siitä sitten se 9kk kun oli nyytti kainalossa. Tsemppiä, kyllä se vielä onnistuu, ainahan on mahdollisuus lääkäriavusteiseen plussaan jos muuten ei onnistu. Tuo 9kk on kuitenkin suhteellisen lyhyt aika verrattuna keskivertolapsettomiin.

Lujasti tsemppiä ja toivottavasti se tulee se mieluisa joululahja :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ressaus ei auta mitään :/ Itselläni on plussakierto ollut aina se missä vähiten oireita ja piinapäivätkin menevät kuin huomaamatta. Kakkosta yritettiin vuosi. Tsemppiä kyllä se plussa sieltä tulee!

Vierailija
4/7 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tyttö 3kk, ihanaa.

Vierailija
5/7 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä yritysaikaa ei enää muista kuinka pitkä se oli.. tai siis kuukausimäärän tietää jos joku kysyy, mutta ei se sitten enää tunnu miltään kun on niin ihanaa kun on se lapsi siinä :)

Me hakeuduimme tutkimuksiin kun yritystä oli reilu vuosi. Vikaa löydettiin ja hoitojakin tarvittiin neljä kappaletta kunnes tärppäsi. Nyt millään noilla vuosilla ja hoidoilla ei ole merkitystä kun on noi ihanat, ihanat lapset :)

Mä luulen, että teillä tärppää ihan pian. Ehkä jo tammikuussa :)

Vierailija
6/7 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt yritetään toista, ehkäisy jätettiin pois kesäkuussa.

Mulla on kyllä aika rento asenne tässä yrityksessä, en laske sen kummemmin päiviä. Olen varautunut siihen ettei toinenkaan tule nopeasti.

Ajattelen ettei raskaus välttämättä ala vielä edes ensi vuonna..mutta jos saatais vauva 2011.

Tuntuu kaukaiselta, mutta äkkiä se aika menee.

Kuitenkin uskon että se jossain vaiheessa meille suodaan.

Kovasti toivon että saatte ensi vuonna ihanan nyytin :)

Vierailija
7/7 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni 6kk yrittäessä, yritettiin joka päivä, kunnes sisko vinkkas että ei kuulemma saa yrittää ihan niin tiheesti... Ku vähän harvennettiin, heti tärppäs. Tuli tosin aikanen keskenmeno, mutta heti seuraavassa kuussa tärppäs taas ja nyt meillä on ihana 4kk poika. Ja raskaana oon taas, tää kakkonen tärppäs kyllä superihmeellisesti, ottaen huomioon vielä sen että esikoinen on vielä täydessä rintaruokinnassa! Paljon tsemppiä ja kärsivällisyyttä, ja hyvää joulua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä