Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihainen exälle

Vierailija
22.12.2009 |

Niin, seurustelin erään miehen kanssa ja erosimme jokin aika sitten. En seurustellessamme oikein koskaan uskaltanut ilmaista, jos loukkaannuin tai olin vihainen, ja nyt tunnen sitten jälkikäteen liki joka päivä suurta vihaa häntä kohtaan. Pidän hänestä kyllä, mutta olen myös tosi vihainen. Hän ei ainakaan tietääkseni tehnyt mitään todella kamalaa, kuten pettänyt, mutta jotkut hänen sanansa loukkasivat. Tämä häiritsee muuta elämää, kun saatan herätäkin vihaa uhkuen. Kannattaisiko minun kertoa hänelle nyt, miten vihainen olen ja mistä, vai miten pääsen tästä eroon? En kuitenkaan edelleenkään haluaisi, että hän puolestaan alkaisi vihata minua..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sitä on eksälle kertoa ja purkaa. Sopueronkin jälkeen yleensä tulee vaihe, jolloin puhkuu vihaa eksää kohtaan, vaikkei mitään isompaa syytä olisikaan. Samoin ihmiset, jotka menettävät vaikka läheisensä usein surutyössään kohtaavat myös vaiheen, jolloin vihaavat joko kuollutta tai sitten vaikka naapuria, joka saa elää. Esimerkiksi kerran luin, kun poikansa menettänyt äiti vihasi poikaansa jossain vaiheessa kuoleman jälkeen ja oli varma, että poika halusi vain hänelle tehdä tämän tuskan elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän