Pettääköhän tietyn tyyppisten naisten miehet helpommin?
Kuten itsekin toteat, et halua syyllistää.
Mielstäni kysymyksesi pitäisi olla: pettävätkö tietyn tyyppiset miehet helpommin? Mielestäni pettämisellä kun ei ole mitään tekemistä sen toisen kanssa. Se on ihmisen oma valinta oman omatuntonsa kanssa.
Riippuu näin oman näkemykseni mukaan ihmisen elämänarvoista pettääkö hän vai en.
Kommentit (23)
Jokaisessa suhteessa on joskus tylsiä vaiheita, jokainen puoliso rapistuu ja 'löystyy' vuosien varrella, jokaisessa suhteessa on joskus vähän vähemmän seksiä kuin alussa, ja jokainen tekee joskus jossain suhteessa väärin. Ratkaisevaa on, miten itse suhtautuu toisen puutteisiin, täydellistä puolisoa ei voi saada.
niin silloinhan syytä on kyllä parisuhteen toisessakin osapuolessa, sillä hänhän voi kaikkiin noihin vaikuttaa kuitenkin.
Noissa linkeissähän syyt pettämissen tulivat aika kattavasti:
-uutuuden viehätys, 10 vuotta samaa kumppania -> liian tylsää rutiiniseksiä
-vaimon lihominen/rapistuminen/löystyminen tms.
-pihtaus
-kosto
kaikki nuokin ovat asioita joille voi tehdä jotain jos vain HALUAA ja VIITSII,
ja se on nimenomaan ratkaisevinta, se asenne.
tuskin missään suhteessa seksinmäärä on vakio koskaan,
tai kukaan puolisoaan petä jos ei heti tipu laitokselta tultua,
mutta ei kyllä todellakaan kaikilla seksi lopu papin aameneen ja lapsiin, päinvastoin!
monilla pareilla seksitiheys säilyy kumpiakin tyydyttävänä ja kaikkea uutta otetaan mukaan vähitellen vuosien varrella sitä tylsyyttä tappamaan.
ja painolleen voi jokainen kyllä tehdä itse jotain js vain haluaa, aivan turha muita syyttää siitäkin.
ja kyllä kaikkien naisten olisi ihan vain itsensäkin vuoksi hyvä jumpata lantionpohjalihakset kuntoon synnytysten jälkeen.
eli ei nuo miehet tuolla nyt ihan kohtuuttomia parisuhteelta vaadi ja olemattomasta valita. mutta jos on päättänyt asian toidsin nähdä ja pysyä kannassaan ja olla aina oikeassa, no onnea siihen sitten vaan...
Jokaisessa suhteessa on joskus tylsiä vaiheita, jokainen puoliso rapistuu ja "löystyy" vuosien varrella, jokaisessa suhteessa on joskus vähän vähemmän seksiä kuin alussa, ja jokainen tekee joskus jossain suhteessa väärin. Ratkaisevaa on, miten itse suhtautuu toisen puutteisiin, täydellistä puolisoa ei voi saada.
niin silloinhan syytä on kyllä parisuhteen toisessakin osapuolessa, sillä hänhän voi kaikkiin noihin vaikuttaa kuitenkin.