Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako tuntia lastenohjelmia per päivä?

Vierailija
22.12.2009 |

Montako tuntia teidän alle kouluikäiset lapset katsovat lastenohjelmia päivässä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ja 4 vuotiaat

Vierailija
2/11 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei iskä ja äiti katso lainkaan telkkua joten lapsetkin katsovat erittäin vähän. Välillä voi olla monta viikkoa ettei telkkua avata.

Iltaisin paljon harrastuksia ja pihaleikkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattavat katsoa 3-4tuntiakin päivässä. Vastapainoksi kyllä sitten ulkoilevat 4tuntia päivässä ja muuten ei telkka ole auki tausta hälynä.

Vierailija
4/11 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoilu ei ole mikään puolustus tuollaiselle. lapsiraukat.

Vierailija
5/11 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattavat katsoa 3-4tuntiakin päivässä. Vastapainoksi kyllä sitten ulkoilevat 4tuntia päivässä ja muuten ei telkka ole auki tausta hälynä.

Kuinka kauan ovat hereillä päivässä? 10-12 tuntia? Siitä ajasta jopa 4 tuntia lastenohjelmien katselua?

Vierailija
6/11 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tähän alotukseen vastaa kaikki jotain ei yhtään ja 30min väliltä.

Noh meillä katotaan joka päivä 3-5 tuntia telkkaa ja lapset on 2v ja 4v. Tietysti hoitopäivinä eivät kato kuin ehkä 1,5h, mutta ainakaan minä en taatusti keksi mitään tekemistä lapsille ennen klo 8 ja koska heräävät eri aikaan niin saavat katsoa telkkaa siihen asti kun ite olen herännyt kunnolla. Meillä ei myöskään tarjoilu pelaa ennen kuin klo 8 alkaen.

Vierailija
7/11 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset katosvat aamuisin noin tunnin. Illalla joskus katsovat vielä pari jaksoa jotain lastenohjelmaa. Joskus tulee tietysti päiviä että lapset katsovat ohjelmia ihan liikaa, esim eilen kun miehen 16v pikkuveli oli lapsenvahtina niin oli tv aika ahkerassa käytössä.

Vierailija
8/11 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 ja 5vuotiaat.

Vierailija
9/11 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tähän alotukseen vastaa kaikki jotain ei yhtään ja 30min väliltä. Noh meillä katotaan joka päivä 3-5 tuntia telkkaa ja lapset on 2v ja 4v. Tietysti hoitopäivinä eivät kato kuin ehkä 1,5h, mutta ainakaan minä en taatusti keksi mitään tekemistä lapsille ennen klo 8 ja koska heräävät eri aikaan niin saavat katsoa telkkaa siihen asti kun ite olen herännyt kunnolla. Meillä ei myöskään tarjoilu pelaa ennen kuin klo 8 alkaen.

Jos hoitopäivä vaikka 8 tuntia, matkoineen enemmänkin, siihen 1,5 tuntia lastenohjelmia, ruokailut, ei siihen muuta jääkään?

Ja viikonloppuisin 3-5 tuntia telkkarin edessä? Just.

Vierailija
10/11 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni liikaa, mutta katsoo aamulla melkein kaikki ohjelmat, kun itse vielä nukun vauvan kanssa. Ja illalla katsoo vielä sen tunnin klo 17-18.

Ja meillä ei siis todellakaan mitään erikoiskanavia, Ihan tv-kakkosta katsotaan.

Vierailija
11/11 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tähän alotukseen vastaa kaikki jotain ei yhtään ja 30min väliltä. Noh meillä katotaan joka päivä 3-5 tuntia telkkaa ja lapset on 2v ja 4v. Tietysti hoitopäivinä eivät kato kuin ehkä 1,5h, mutta ainakaan minä en taatusti keksi mitään tekemistä lapsille ennen klo 8 ja koska heräävät eri aikaan niin saavat katsoa telkkaa siihen asti kun ite olen herännyt kunnolla. Meillä ei myöskään tarjoilu pelaa ennen kuin klo 8 alkaen.

Jos hoitopäivä vaikka 8 tuntia, matkoineen enemmänkin, siihen 1,5 tuntia lastenohjelmia, ruokailut, ei siihen muuta jääkään? Ja viikonloppuisin 3-5 tuntia telkkarin edessä? Just.

Joten kyllä siinä jo aamusta menee se 1,5h telkkaa samalla kun puetaan. Mutta meillä siis lapset kattovat telkkaria pääasiassa aamulla ennen klo 8 ja sitten päivällä kun on syöty ja on pieni lepohetki. Ja hoitopäivinä meillä ei lapset kato enää oikeestaan hoidon jälkeen telkkaa vaan koko satsi tulee aamusta (teen siis vuorotyötä ja on myös arkivapaita).

Mutta se mitä mä ihmettelen, nii mitä teidän lapset tekee tai mitä teette heidän kanssaan jos herrävät aikasin? Ainakaan meilläpäin ei kannata lähteä puistoon ennen ysiä koska siellä ei ole ketään kovin aikasin. Miten saatte tehtyä ruuat yms kotityöt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi