Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raksaukot kotona ;)

Vierailija
22.12.2009 |

Meillä on kotona jo viikon ollut kaksi raksamiestä rakentamassa autotallia, ja tekemässä lautalattiaa olohuoneeseen. hieman outoa olla päivisin tässä kotosalla kun kaksi salskeaa miestä hikoilee haalareissaa. Keittelen heille kahvit välillä ja varsinkin toinen pelaa aikamoista silmäpeliä kanssani, no, onneksi lähtevät kohta - tiedä mitä tässä tapahtuisi kun mieheni on päivät töissä ;) Iltaisin kyllä suihkussa mielikuvitus tuppaa laukkaamaan ja suhkun osuessa hyvin klittaan mietin että millaistakohan se olisi olla noiden kivojen rakennusMIESTEN välissä ;)

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vastaava tilanne takapihalla. Kyllä on ihanaa katseltavaa, kun nuo kaksi pihankunnostajaa pyllistelee tiukoissa työhousuissaan. Nännitkin pystyssä koko ajan. Mutta niin on kalunikin. Onneksi olen vielä lomalla.

Kyllä on vaimo saanut iltaisin kyytiä.

Työhousut eivät saa olla tiukat, tiedoksi Paavo63:lle.

Vierailija
22/34 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla vastaava tilanne takapihalla. Kyllä on ihanaa katseltavaa, kun nuo kaksi pihankunnostajaa pyllistelee tiukoissa työhousuissaan. Nännitkin pystyssä koko ajan. Mutta niin on kalunikin. Onneksi olen vielä lomalla.

Noilla ihanilla pyllyillä ne kyllä vaan on. Lienee sitten kai vaan myyntikikka?

Tiedoksi vaan lattaperseelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Nykyään työhousut ovat joustavaa materiaalia

Vierailija
24/34 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Nykyään työhousut ovat joustavaa materiaalia

Vaatteiden tiukkuus ei johdu materiaalista vaan väärästä kokovalinnasta.

Vierailija
25/34 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP voitko kuvailla tarkemmin fantasiaa, mitä miehet olisivat tehneet sinulle.

Vierailija
26/34 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi joka käy aivan kuumana raksamiehiin. Yhtä en meinaa saada millään pois mielestä. Harmi kun on varattu.

Vierailija
27/34 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki parturit on h__ria, mutta kaikki h__rat ei ole partureita.

Vierailija
28/34 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksanaiset ne vasta kuumia ovatkin..

Vierailija
29/34 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raksanaiset ne vasta kuumia ovatkin..

Meillä maalarin maaliset lappuhaalarit rouvan kokoa ja kun ne on rouvalla päällä, on niin hottia että erektio on kova kuin timpurin vararan pää!

Vierailija
30/34 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se "tekemisen meininki" tarkoittaa työnantajan kusettamista (ollaan tekevinään työtä), siis tässä tapauksessa sinun. Ei ne kouluttamattomat runkkarit osaa kuin kusettaa. Amistossa ei opeteta kuinka naista käsitellään, sen oppii paremissa piireissä

Hej sinä koulutettu, paremmissa piireissä (vai pireissä...) pyörinyt ylimielinen tollo!

Ellei paremmissa piireissä opi edes kirjoittamaan oikein, miten ihmeessä siellä oppii mitään muutakaan, etenkään naisista? Lyhyt oppimäärä: Kyllä me kouluttamattomat runkkarit osaamme paljon muutakin kuin kusettaa, ei vaimosi muuten kävisi viikottain luonani hakemassa hellyyttä, arvostusta ja kunnon panoa, joista sinä et ymmärrä hevon paskaa. Naista ei ensinnäkään käsitellä ellei nainen itse halua, naista kohdellaan. Käsitellään jos nainen itse haluaa alistua käsiteltäväksi aka sub, mutta sinussa ei ole siihen touhuun riittävästi rakkautta ja munaa. Kulosaari kiittää ja kuittaa. 

Vierailija
31/34 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...noissa junteissa naista kiihottaa? Likaisia ja koluja käymättömiä juntteja suusrin iosa!!! Isot mulkut niillä on siksi kun ei ollut lapsena varaa vanhemmilla ostaa leluja - leikkivät munillaan. Herää pahvi unestasi - olet sentään äiti.

Ihan samaa mietin.

Suurin osa heistä on täysin laiskoja paskiaisia ja ajatellaan vaan, että miten homma nopeasti saadaan valmiiksi. Iso lasku ja työn takuusta ei mitään tietoa.

Ja sit nämä koti vitut näistä haaveilee. Todella oksettavaa ja vielä epäkunnioittavaa omaa puolisoa kohtaan.

Vierailija
32/34 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kummasti naisia kiinnostaa kun mies tekee oikeita töitä ja ei tarvii salilla iltoja viettää.

Vierailija
33/34 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun luona oli putkiremontti joka kesti parisen päivää, tosi komea mies oli, pukeuduin toisena päivänä aika uskaliaan seksikkäästi lyhyeen mekkoon ilman pikkuhousuja joka ei jäänyt häneltä näkemätä, kutsuin hänet kahville nojaten keittiönpöytään, nostin helmaa, hän tuumasi ja tarrautui takamukseeni tuumaten tätä haluan, rakasteltiin keittiössä, sain tosi ihanaa seksiä häneltä lattialla, työtasoa vasten ja elämäni parhaan orgasmin sain kun olin pöydällä selälleen, voi sitä orgasmia, vieläkin kaiholla muistelen viimevuotista putkiremonttia. N 61 v.

Vierailija
34/34 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun luona oli putkiremontti joka kesti parisen päivää, tosi komea mies oli, pukeuduin toisena päivänä aika uskaliaan seksikkäästi lyhyeen mekkoon ilman pikkuhousuja joka ei jäänyt häneltä näkemätä, kutsuin hänet kahville nojaten keittiönpöytään, nostin helmaa, hän tuumasi ja tarrautui takamukseeni tuumaten tätä haluan, rakasteltiin keittiössä, sain tosi ihanaa seksiä häneltä lattialla, työtasoa vasten ja elämäni parhaan orgasmin sain kun olin pöydällä selälleen, voi sitä orgasmia, vieläkin kaiholla muistelen viimevuotista putkiremonttia. N 61 v.

Haaveilee pappa 61!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi