Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raksaukot kotona ;)

Vierailija
22.12.2009 |

Meillä on kotona jo viikon ollut kaksi raksamiestä rakentamassa autotallia, ja tekemässä lautalattiaa olohuoneeseen. hieman outoa olla päivisin tässä kotosalla kun kaksi salskeaa miestä hikoilee haalareissaa. Keittelen heille kahvit välillä ja varsinkin toinen pelaa aikamoista silmäpeliä kanssani, no, onneksi lähtevät kohta - tiedä mitä tässä tapahtuisi kun mieheni on päivät töissä ;) Iltaisin kyllä suihkussa mielikuvitus tuppaa laukkaamaan ja suhkun osuessa hyvin klittaan mietin että millaistakohan se olisi olla noiden kivojen rakennusMIESTEN välissä ;)

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu, ukkos on duunissa ja sinä kyttäät vierasta kyrpää KOTONANNE? Haloo tyttö nyt hei!

Vierailija
2/34 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valittaisi tilanteesta, mutta tuskin kannattaa mihinkään petipuuhin ryhtyä, jäitä pikkuhousuihin ja lähe lenkille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun uusi mieheni on raksa mies ja armoton flirtti päällä varmaan kokoajan.Mutta iteppähän sen matkaan aikoinani lähdin ja rakastuin mokomaan renttuun.

Vierailija
4/34 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin noissa rakennusmiehissä viehättää...vaikka akateeminen olenkin. Jotenkin se "tekemisen meninki" on juuri miehekästä, mun duunissa monet miehet on semmoisia valkokaulus-nyssäköitä. Pikkutuhmaa vitsiä ja hyvä itsetunto - niistä on hyvät miehet tehty ;) (ja haaveillahan aina saa ;)

Vierailija
5/34 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "tekemisen meininki" tarkoittaa työnantajan kusettamista (ollaan tekevinään työtä), siis tässä tapauksessa sinun. Ei ne kouluttamattomat runkkarit osaa kuin kusettaa. Amistossa ei opeteta kuinka naista käsitellään, sen oppii paremissa piireissä

Vierailija
6/34 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun uusi mieheni on raksa mies ja armoton flirtti päällä varmaan kokoajan.Mutta iteppähän sen matkaan aikoinani lähdin ja rakastuin mokomaan renttuun.

Vierailija
7/34 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihania miehiä. Remontti meni nopeasti,antoivat sopivasti huomiota niin äidille kun vauvallekin.

Vierailija
8/34 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kautta historian panneet vieraita miehiä sillä välin kun miehet ovat olleet hakemassa perheelle ruokaa. Näin oli talvisodan aikaan ja näin on nyt.

Vierailija
9/34 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on raksalla töissä, itse olen akateeminen nainen.

En vaihtaisi ns. nössöön akateemiseen mieheen, heistä on ihan riittävästi kokemusta. Kyllä miehen pitää mies olla.

Vierailija
10/34 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä naapurimme lähtivät Floridaan kun pihatyöt alkoivat. Siinä sitä sitten katselin lihaksikkaita nuoria miehiä päivät kun mies oli töissä. Lopuksi vielä toivat shampanjapullon "korvaukseksi" metelistä ja jättivät korttinsa. No mies teki kyllä lomalla meidän kiveykset, mutta jäin unelmoimaan noista miehistä.

Vierailija
11/34 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee remonttien yhteydessä nussittua noita bimbo-kotirouvia. Hyviä välipalapanoja!

Raksaduunari

Vierailija
12/34 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Iltaisin kyllä suihkussa mielikuvitus tuppaa laukkaamaan ja suhkun osuessa hyvin klittaan mietin että millaistakohan se olisi olla noiden kivojen rakennusMIESTEN välissä ;)

Ihan SAIRASTA! tuo tuollainen mielikuvitus ja etenkin sen kertominen seksi-palstalla. Ootas vaan, kun lähetyssaarnaaja-Lissu lukee tämän niin modethan järkkäävät tarvitaessa vaikkapa rakannusalalle lakon, niih!

Vierailija
13/34 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...noissa junteissa naista kiihottaa? Likaisia ja koluja käymättömiä juntteja suusrin iosa!!! Isot mulkut niillä on siksi kun ei ollut lapsena varaa vanhemmilla ostaa leluja - leikkivät munillaan. Herää pahvi unestasi - olet sentään äiti.

Vierailija
14/34 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole likaisia.

Vierailija
15/34 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaisia ja koluja käymättömiä juntteja suusrin iosa!!!

Kukahan täällä on kouluja käymätön juntti? Ei edes kirjoittaa osaa :D.

Vierailija
16/34 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaisia ja koluja käymättömiä juntteja suusrin iosa!!!

Kukahan täällä on kouluja käymätön juntti? Ei edes kirjoittaa osaa :D.

Vierailija
17/34 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on kotona tälläinen.. kun laittaa työhousut jalkaan ja sen työkaluvyön lanteille (siihen ripustetaan vasara jne roikkumaan ja helposti tavoittevasti) niin pikkuhousut kastuu ja katselen kyllä mielellään. Ja on miellyttävää katsoa kun niillä vahvoilla käsillä tekee jotain ja saa aikaan. Siinä on jotain alkukantaista! Muista miehistä en niin välitä, silloin osuu silmään ja saatan katsoa pidempään jos muistuttaa jotenkin omaani ja tuo hänet mieleen, muista en välitä.. omani on niin HOT ;) ;) ;)

Vierailija
18/34 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole pianistin sormia ;).

Vierailija
19/34 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minulla on kotona tälläinen.. kun laittaa työhousut jalkaan ja sen työkaluvyön lanteille (siihen ripustetaan vasara jne roikkumaan ja helposti tavoittevasti) niin pikkuhousut kastuu ja katselen kyllä mielellään. Ja on miellyttävää katsoa kun niillä vahvoilla käsillä tekee jotain ja saa aikaan. Siinä on jotain alkukantaista! Muista miehistä en niin välitä, silloin osuu silmään ja saatan katsoa pidempään jos muistuttaa jotenkin omaani ja tuo hänet mieleen, muista en välitä.. omani on niin HOT ;) ;) ;)

Tätähän tapahtuu että remonttimiestä pannaan kun oma mies on työmatkalla tai töissä

Vierailija
20/34 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vastaava tilanne takapihalla. Kyllä on ihanaa katseltavaa, kun nuo kaksi pihankunnostajaa pyllistelee tiukoissa työhousuissaan. Nännitkin pystyssä koko ajan. Mutta niin on kalunikin. Onneksi olen vielä lomalla.

Kyllä on vaimo saanut iltaisin kyytiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän