Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauhee lumipyry taas :-) Kivaa! ev

Vierailija
22.12.2009 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
2/10 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähempikin riittäisi siis. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä pyryttää?

Vierailija
4/10 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahdessa on ihan sininen taivas, tosi kaunista muutenkin. Onkohan se pyry tänne tulossa...

Vierailija
5/10 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kohta pääsee pois Suomesta, +30c odottaa! :D

Vierailija
6/10 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en enää lähde lämpöön joulun aikaan, oli minusta ihan hirveän epäonnistunut joulu. Noin muutoin se on ihan kivaa!

Vierailija
7/10 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulis vaan lisää ja paljon! Valkea joulu on yksi maailman parhaimmista asioista :)

Vierailija
8/10 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en enää lähde lämpöön joulun aikaan, oli minusta ihan hirveän epäonnistunut joulu. Noin muutoin se on ihan kivaa!

kuin esim. joulu Meksikossa, ihmiset iloisia ja onnellisia, musiikkia ja juhlia kaikkialla, kadut ja ravintolat täynnä ihmisiä, yöllä kirkoista kuului musiikkia ja laulua vastapainoksi muille bileille! Mielummin tuota kuin masentavaa hiljautta ja pimeyttä Suomessa. Tosin en kyllä ole menossa uudestaan Meksikoon, enkä edes koskaan vietä joulua. ;)

Vierailija
9/10 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vietien joulun juuri meksikossa enkä tykännyt, minulle se joulutunnelma siellä ei ollut yhtään sitä mistä tykkään. Mutta makunsa toki kullakin!

8

kuin esim. joulu Meksikossa, ihmiset iloisia ja onnellisia, musiikkia ja juhlia kaikkialla, kadut ja ravintolat täynnä ihmisiä, yöllä kirkoista kuului musiikkia ja laulua vastapainoksi muille bileille! Mielummin tuota kuin masentavaa hiljautta ja pimeyttä Suomessa. Tosin en kyllä ole menossa uudestaan Meksikoon, enkä edes koskaan vietä joulua. ;)

Vierailija
10/10 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vietien joulun juuri meksikossa enkä tykännyt, minulle se joulutunnelma siellä ei ollut yhtään sitä mistä tykkään. Mutta makunsa toki kullakin! 8

En minäkään muutenkaan Meksikoon enää menisi, mutta Suomessa vaan järkyttää tää karmea stressi ja hässäkkä ympärillä ennen joulua ja sitten kaikki lamaantuu pariksi päiväksi, perheriitoja, tappoja ja kolareita lukuunottamatta. Sitten on aivan järkyttävää jos joku ei tykkää joulusta Suomessa (vaikka se ei merkitse esim. minulle mitään)! :D