Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2-vuotias jäi auton alle auton peruuttaessa :( kyllä pysähtyy joulu monella lapsen kuoleman tähden.

Vierailija
21.12.2009 |

Onko tästä jo uutisissa? :(

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sinäkö peruutit vai miten ja joku sinun tuttu lapsi?

Vierailija
2/22 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on samanikäinen lapsi ja tuntuu, etten uskalla lähteä ulos lapseni kanssa enkä silmistä päästää. Olen niin surullinen toisen puolesta. Miten voisi auttaa parhaiten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenikään tulla av:lle kavereiden onnettomuuksista "keskusteleen". Häpeäisit.

Vierailija
4/22 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös vilkas pian 3 vuotias tyttö, ja aina saa olla sydän syrjällään, mitä seuraavaksi sattuu. Surunvalittelut tuttavaperheelle, mikään ei poista tuota tuskaa.

Vierailija
5/22 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ole myös sitten valmiina kuuntelemaan.

Omalle tutulleni kävi lähes samoin, unilääkkeiden ja masennuslääkkeiden avulla elää täysin.

Vierailija
6/22 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut paljon on juttuja jotka ei pääty lehdistöön niinkuin tämä kun pph pudotti lapsen sylistään ja lapsi kuoli, myös 2 vuotias. äiti sh ja oli sairaalassa ottamassa vastaan tietämättä että oma lapsi tulee. järkyttäviä nämä onnettomuudet!

Vierailija
7/22 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut paljon on juttuja jotka ei pääty lehdistöön niinkuin tämä kun pph pudotti lapsen sylistään ja lapsi kuoli, myös 2 vuotias. äiti sh ja oli sairaalassa ottamassa vastaan tietämättä että oma lapsi tulee. järkyttäviä nämä onnettomuudet!

siis kantoi lasta portaissa ja sylistä lapsi putosi.

Vierailija
8/22 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pudotti portaista vai?

Vierailija
9/22 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan kohta siellä uutisissakin

Vierailija
10/22 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain? Itken jo ajatuksesta.

Miten toisen suruun voi ottaa osaa?

Vierailija
11/22 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhe suree ilman sun itkua!

myöhemmin voit valitella surua ja kysyä, jos tarvitsevat apua esim. jos on muita lapsia.

et ole niin itsekäs ja tiedonhaluinen, että menet sinne nyt!

Vierailija
12/22 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit käydä ja viedä vaikkapa valmiin ruoan mennessäsi. Jos et ole kovin läheinen, älä mene.

Vierailija
13/22 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osanottokortin.

Ja sanoisin että TOTTAKAI ilmaiset osanottosi.

Vierailija
14/22 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli hän ei mene!!

ja halloo kello on jo 23.30 ei he ruokaa kaipa

Vierailija
15/22 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nimenomaan menee kun kerta on tutun lapsesta kyse. Mutta ei tietenkään tänä iltana. EIkä tietenkään pidä sisään tupata jos ei kutsuta mut voihan nyt kukat ja kortin käydä viemässä.

Mulla on tuttavia joilta on läheinen kuollut ja kaikki ovat sanoneet että tuntui hyvältä kun ihmiset muistivat ja ilmaisivat osanottonsa.

Senkin voi tehdä hienotunteisesti! Hienotunteisuutta taas ei ole reagoimattomuus, se on välinpitämättömyyttä.

eli hän ei mene!! ja halloo kello on jo 23.30 ei he ruokaa kaipa

Vierailija
16/22 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen aamulla vaikka en nuku koko yönä. Sain jonkun pelon, että meidän lapselle voisi käydä myös niin. Vien kukkia ja halaan ja poistun. Ap

Vierailija
17/22 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit lähettää tekstarin jossa kysyt miten voi ja sanot että juttelet jos/ kun kaverisi haluaa. älä odota vastausta tai loukkaannu jos ei jaksa vastata.

Olin itse vakavasti sairas jokunen vuosi sitten. Tuntui hyvältä kun ihmiset muistivat, lähettivät kortin tai kukkia. Moni omanikäinen oli vaan niin ahdistunut tilanteestani että mun piti lohdutella heitä. Se ei ollut hyvä. Ihaninta oli kun joku tuttu tuli kotiin, toi ruoan, laittoi tiskit koneeseen ja leikki lapsen kanssa niin sain hetken levätä itse.

Vierailija
18/22 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään ole kauheampaa kuin että joku laittaa tekstiviestin lapsen kuoltua että voi jutella!! Käyt itse Ap henkilökohtaisesti heidän luonaan ja kerrot sanoin että sinulle voi soittaa ja jutella ihan milloin vain jos siltä tuntuu. Kyseinen perhe tarvii todella tukea mutta ei mitään tekstiviestejä. Ja tiedän mistä puhun kun olen itse menettänyt pienen lapsen tapaturmaisesti.

Vierailija
19/22 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan nettilehdissä.

Vierailija
20/22 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset tajuaa ettei pihassa lapsi ole auton lähellä vahtimatta?

Joka vuosi joku näköjään kuolee kun ei ole auton sisällä tai kaukana siitä autosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän