Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meillä ei ole edes parkkipaikkoja vielä aurattu, eikä oikein

Vierailija
21.12.2009 |

mitään muutakaan ja ihan Vantaalla asutaan! Hiphei....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin asumme Vantaalla ja kaupunki aurasi tiet jo eilen ja aamu kuudelta uudelleen. Taloyhtiön parkkis aurattiin myös aamulla n. 7-8 aikaan.

Vierailija
2/7 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä paljonko kuskeilla on töitä teetetty. Ei nekään saa istua ratin takana kun tietyn tunti määrän jonka jälkeen pitää levätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aurattavia. Kyllä se auraaja sieltä tulee kun ehtiin. Yksikään aurakuski ei huvikseen tällaisen myräkän jälkeen makoile.

Vierailija
4/7 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun keski-Suomessa aletaan teitä siistimään jo klo 5 niin Helsingissä ei edes pääteitä klo 7....

Vierailija
5/7 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessä rivarissa missä asuttiin, kävi kerran niin että lunta oli tullu ihan sikana. Mä pääsin nelivedolla katoksesta pois, mutta osa autoilijoista jäi kiinni lumeen, siinä sitten lapioivat ja työnsivät toinen toisiaan liikkeelle. Varmaan vitutti myöhästyä töistä sen takia että parkkipaikka oli täynnä lunta.

No, nyt me asutaan omakotitalossa, lumityöt on tehtävä itse, kukaan ei tuu auraamaan. Vielä maistuu kolaaminen koska ekan kerran tänä vuonna päästiin niihin hommiin :)

Vierailija
6/7 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä myräkän jälkeen meni 2-3 päivää, että meidän kotikatu oli aurattu.

Nyt asumme edelleen Espoossa, mutta toisessa kaupunginosassa, ja katumme aurataan hyvissä ajoin aamulla.

Vierailija
7/7 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei ole ikinä ajan tasalla. 6 viikkoa olen pyytänyt vaihtamaan nimen meidän postilatikkoon, soittanut 4 kertaa....tullaan juu ihan varmasti...ja sit ei mitään....ap