Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lapsivettä lirahdella pienen pienesti, aivan huomaamatta?

Vierailija
21.12.2009 |

Ja mille se haisee?

Oon tässä koko aamupäivän touhuilut niitä näitä, pienesti puuhaillut kotihommia.

Pissatti ja menin vessaan. Alushousut ovat haaroista märät, ja tuoksuu makeahkolle, himan spermamainen tuoksu (en olisi muuten haistanut, mutta oudosutti tuoksu joten nuuhkaisin tuleeko alkkareista). Väriä en pysty sanomaan, koska alkkarit on punaiset.

Tuoksua lukuunottamatta en kummastelisi esim märkyyttä ollenkaan, olen saattanut vaikka hikoilla nivusista kun tässä siivoilen.

Mutta tuo tuoksu kummastuttaa. Valkovuotoa se ei ole, kun on selkeä nestettä. Hikeä tai lapsivettä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut pyydetiin päivystykseen. Ottivat tikulla näytteen, onko lapsivettä. Käynnistys seur. päivänä. Pitää käynnistää 24 tunnin sisällä. Googleta "korkea lapsiveden meno".

Vierailija
2/6 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla alkoi noin, ja hetken päästä sitä alko tulemaan pikkasen enemmän niin että toisetkin housut jo kastui ja sit tajusin et nyt on kyllä lähdettävä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelläni ainakin alkoi tiputellen, sitten n. puolentoistatunnin päästä tulikin oieka hyökyaalto (sairaalan ovella). Tiputtelee pikkuhiljaa silloin, jos kalvot on ensin hajonnut yläosasta

Vierailija
4/6 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut pyydetiin päivystykseen. Ottivat tikulla näytteen, onko lapsivettä. Käynnistys seur. päivänä. Pitää käynnistää 24 tunnin sisällä. Googleta "korkea lapsiveden meno".

Saako sitä lapsivettä mitenkään itse tulemaan lisää, jos se on sitä?

Ja onko teidän lapsivedet haisseet millekään?

Vierailija
5/6 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeassa lapsiveden menossa on tulehdusriski. Meillä ainakin neuvotaan ottamaan yhteyttä, jos epäilee lapsiveden menoa.

Vierailija
6/6 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELI MILTÄ LAPSIVESI HAISEE??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi