Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään joka kärsii rajatilapersoonallisuudesta?

Vierailija
21.12.2009 |

Miten ilmenee? Onko ongelmia parisuhteen muodostamisessa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko saanut diagnoosia? Itse en ole saanut ja mietin pitäisikö hakeutua hoitoon ja miten pääsisi.Varsinaista masennusta ei nyt ole vaan ahdistus. Jonka puran mieheeni tiuskimalla ja huutamalla ja itse olen aina oikeassa. Onkohan hoidolla mahd. parantua? Juuri sama minulla että ihastun näihin joiden kanssa petän miestäni ja he eivät halua sitoutua minuun. Ovat olleet komeita.

Tiedätkö miksi he eivät halua sinuun ihastua? Itse en ole kysynyt muuta kuin viimeinen sanoi että olen liian epävakaa hänelle tällä hetkellä. Tavallaan revin itseäni ja kidutan koska aina sama toistuu että ihastun juuri näihin jotka ei voi sitoutua. Tuntuu että haluan niin paljon toisen että kaikki unohtuu. Sitten pikkuhiljaa ihastus alkaa vihjailemaan että hänellä on muitakin tai että ollaan ystäviä aina tai että ei halua nyt seurustella jne.

Vierailija
22/25 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän lisäksi myös traumaperäinen oireyhtymä, paniikkihäiriö, vaikea masennus ja kaksi suuntainen.

ei toivoakaan parisuhteelle, eikä halua. oireiden alkaessa avioero. ainoa keneen "hyvä" suhde, on omat lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ahdistusta, masennusta, untettomuutta..hoidetaan lääkkeillä.

Impulsiivisuus on pahinta tässä sairaudessa. Hetken mielijohteesta tulee tehtyä vaikka ja mitä tyhmää. Myös riippuvuudet (viina, seksi, pelit jne) ovat yleisiä.

Vierailija
24/25 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö miksi he eivät halua sinuun ihastua? Itse en ole kysynyt muuta kuin viimeinen sanoi että olen liian epävakaa hänelle tällä hetkellä. Tavallaan revin itseäni ja kidutan koska aina sama toistuu että ihastun juuri näihin jotka ei voi sitoutua.

jotka hylkäät, ihastuvat sinuun siitä tasapainottomuudesta huolimatta.

Nämä komeat taas eivät halua liian tasapainotonta naista. Se ei tarkoita välttämättä sitä, etteivätkö he pystyisi sitoutumaan, mutta heillä on eri kriteerit kuin näillä "kilteillä", jotka ovat ehkä liiankin kilttejä.

Vierailija
25/25 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko saanut diagnoosia? Itse en ole saanut ja mietin pitäisikö hakeutua hoitoon ja miten pääsisi.Varsinaista masennusta ei nyt ole vaan ahdistus. Jonka puran mieheeni tiuskimalla ja huutamalla ja itse olen aina oikeassa. Onkohan hoidolla mahd. parantua? Juuri sama minulla että ihastun näihin joiden kanssa petän miestäni ja he eivät halua sitoutua minuun. Ovat olleet komeita.

Tiedätkö miksi he eivät halua sinuun ihastua?

menin alunperin masennuksen takia hoitoon, sitten jossain vaiheessa yksi psykiatri pisti diagnoosiksi rajatilan, kun olin viillellyt itseäni ja ottanut yliannostuksia. Olen ollut terapiassa kolme vuotta, se valitettavasti kohta loppuu, en koe itseäni vielä parantuneeksi..minulla on myös pakko-oireinen häiriö, ja siihen on ehkä enemmän keskitytty tuossa terapiassa. lisäksi mulla on ehkä vääränlainen terapeutti. Kyllähän sitä sanotaan, että terapiasta pitäisi olla apua tähänkin vaivaan. Minä varmaan sinuna menisin ensi alkuun yksityiselle psykiatrille, sinne ainakin pääsee nopeammin ja minunkin psykiatrini sanoi, että kaikki eivät osaa diagnosoida rajatilaa, kun tästä ei hirveästi puhuta.

Yksi noista miehistä mulle väitti kovasti olevansa sitoutumiskammoinen, mutta sitten kun lakkasimme näkemästä toisiamme, hän yllättäen löysikin parisuhteeseen. Myöhemmin hän sanoin vaan että en ollut hänelle "se oikea". En tiedä vaikuttiko tähän esim. se, että jouduin suhteemme aikana viikoksi suljetulle ja muutenkin sekoilin. Jotenkin sitten semmoiset "tossukat" ihastuvat minuun ja antavat kohdella itseään miten vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan