AV-äideille oma palsta, missä voi rakastaa vain omia ratkaisujaan!
Tässä oon muutaman viikon seuraillut, mitä täällä keskustellaan ja MITEN otetaan kantaa muiden äitien juttuihin. Ei voi kuin päätä pyöritellä ja olla äärimmäisen surullinen kotiäitien asenteesta muita äitejä kohtaan.
a)jos äiti haluaa yhdistää kodin, työn ja harrastukset, on lapsen hylkääjä
b)jos äiti haluaa pulloruokkia lasta,aiheuttaa hän lapselle sairaan ja turvattoman elämän
c)isä ei ole oikea henkilö hoitajaksi,yösyöttäjäksi, vain äiti
d)kestovaipat ainoat oikeat
e)äiti ei saa pitää huolta itsestään, kuten laihduttaa,ehostaa jne=ylimielisyyttä
f)jos lasta ei ota aviovuoteeseen nukkumaan, on taas hylkääjä
Aivan käsittämätöntä. Olenpahan oppinut näiden "viisaiden ja kokeneiden" =katkerien, äitien kasvatusohjeista,mitä en itse ainakaan tule tekemään ja mitä teen, kun nyt 2 vkon päästä tulen äidiksi. Lupaan itselleni ja miehelleni, että vauva on tärkeä osa elämäämme, meitä on 3 ja me kaikki olemme tasavertaisia perheenjäseniä. Isä saa hoitaa lasta 50% tahtonsa mukaan ja jos haluaa koti-isäksi, en sitä häneltä pois vie tai toisinpäin. Aion olla hänelle se sama huumorintajuinen, huomioon ottava, itsestään huolehtiva vaimo, mihin hän rakastui. Elämä voi jatkua äidiksi tulemisenkin jälkeen, mitä ei täällä palstalla aina huomaa eräiden kohdalla.
Kritisoikaa vapaasti, senhän te osaatte, täydelliset kotiäidit, lynkatkaa toisinajattelijat kokemuksen suurella rintaäänellä. Kertokaa vain, että kyllä te tiedätte, mitä kasvattaminen on, kun teillä tehdään aina näin ja teidän lapset ovat kaikista parhaita.
Täällä av-palstalla voitte avata sydämenne, kun tunnutte siitä nauttivan.Onneksi täällä on muutama fiksukin ollut joukossa. Kiitos vinkeistä!
Minä ainakin vietän ihanan rauhallisen joulun hyvällä omalla tunnolla kotona tai kättärillä, OMALLA TAVALLANI.
HAUSKAA JOULUA!!!
Kommentit (2)
Näin oli suunnitelmissakin! Omat päätökset, vahva, periksiantamaton luonne kun on. Elämä vie eteenpäin ja sitä ei voi ennalta suunnitella, mutta kun tuntee oman itsensä ja haaveensa, menee se elämä edes johonkin suuntaan.
Ehdotan, että ap printtaa tämän kirjoituksensa talteen, sulkee aikakapseliin ja avaa sen 3 lapsen ja 20 vuoden kuluttua.