Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kellään VW Passat?

Vierailija
20.12.2009 |

Mahtuuko takapenkille 2 turvaistunta + murkku? Jos repsikan takana on selkä menosuuntaan turvaistuin, istuuko etupenkkiläinen polvet suussa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kertonut, että minkä vuoden passatista on kyse, mutta ainakin 1997-2004 vuoden malleihin mahtuu turvaistuimet vaikka miten päin. Jos vertaa vaikka samanikäiseen Volvo V70:iin, niin takana on erittäin reilut tilat, vaikka Passat näyttää päälle päin pienemmältä ja onhan Passateja ollut paljon taksikäytössäkin.

Takakonttikin on farmarissa mallia erittäin suuri, joten vaunut voi vaan nakata sisään ilman kikkailuja.

Vierailija
2/12 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vm. 2008, takapenkillä apukuskin penkin takana turvaistuin ja minä, 175-senttinen, mahdun ihan hyvin etupenkille apukuskin paikalle. Ei ole polvet suussa ja lapsella takanakin hyvin tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtuullisesti mahtuu. Joskus olen itse istunut takana ja yksi lapsista edessä, ihan hyvin olen mahtunut, jalkatilaa on aivan hyvin. Tosin lapsi on ollut keskellä istuimessaan selkä menosuuntaan ja minä kuskin takana.

Vierailija
4/12 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pakko kokeilemalla selvittää. Turvaistuimia on monenlaisia eikä Passat nyt niin iso auto ole...

eikä minkäänlaisia mahtumisongelmia ole.

Passat on suuremman kokoluokan perheauto, aika harvassa muussa kuin tila-autossa on tilaa enemmän.

nim. mitat tiedossa

Vierailija
5/12 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vain kaksi lasta, mutta tilaa oli etupenkillä ihan riittävästi yli 170cm pitkille vaikka takana matksutettiin selkä menosuuntaan.

Vierailija
6/12 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos murkku on hoikkaa mallia, todennäköisesti mahtuu isojenkin istuinten kanssa. Etupenkillä ei tarvitse istua polvet suussa, ihan hyvin jää tilaa.

Vierailija
7/12 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pakko kokeilemalla selvittää. Turvaistuimia on monenlaisia eikä Passat nyt niin iso auto ole...

Vierailija
8/12 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se teidän murkkukaan nyt niin usein autossa istuu.

Vierailija
9/12 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaan Passattiin heti kun lapset kasvaa.

Vierailija
10/12 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä istun huimalla 160 cm varrellani apukuskin paikalla polvet suussa. Murkku taas ei mahdu kyytiin kuin korkeintaan suksiboksiin, jota meillä ei edes ole.

Passat tuntuisi hyvältä vaihtoehdolta, ja nämä kommentit eivät ainakaan vähentäneet kiinnostusta, joten kai sitä on lähdettävä renkaita potkimaan. :)

ap

Vierailija
11/12 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvaistuinta mahtuu loistavasti takapenkille riviin, että kaipa sinne sitten mahtuu kaksi istuinta ja murkkukin... Takapenkkiläisillä on ruhtinaallisesti jalkatilaa, joten ei tartte ajaa polvet suussa :)

Suosittelen Passatia. Harmittaa, että itse menin vaihtamaan V50:een Volvoon meitin Passatin :( Ehkä vaihdan joskus taas takaisin Passatiin...

Vierailija
12/12 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä aikuinenkin istunut takapenkillä kahden turvaistuimen keskellä ja tilaa oli. Sinne meneminen pikkusen haasteellista kuitenkin istuinten ja lasten ollessa paikallaan :)

Ja ei tartte etupenkkiläisten tosiaankaan istua polvet suussa.