Millä rv:lla pahoinvointisi alkoi?
Kommentit (15)
ja kesti viikkoon 15.Oli kokopäiväpahoinvointia,erityisesti iltaisin:(
Raskauspahoinvointi on "ylimainostettua". Varmaan reilusti alle puolet kärsii siitä, mutta se puolikas pitääkin sitten niin kovaa ääntä itsestään, että erityisesti miehet luulee, että kaikki raskaana olevat voivat ainakin alussa pahoin.
mie oon säästyny noilta. Nyt jo puhalletaan viime metreillä eikä yhtään pahoinvointia ole ollut ilmassa, mutta miljoona muuta vaivaa jotka olleet myös v*mäisiä!
millä viikolla alkoi mutta aika alussa. Ja ihan koko raskauden kesti jatkuva kuvottava, vellova olo.
Ja sen jälkeen olikin yhtä helvettiä tuonne 16 viikolle asti :(
vk6 ja jatkuu vielä vk12. on niinku kokoajan krapula, mutta onneksi ei pää vielä särje.
Ja kuvasin kans sitä noin, että ihan ku joka päivä krapula. Ei ollut kivaa ei. Viime joulukin meni ykäillessä. Huh.
raskaudessa rv 6 alkoi kauhea aamusta iltaan oksentelu, jota kesti muutaman viikon.
tokassa ja kolmannessa raskaudessa ei ollut pahoinvointia ollenkaan
Eka oli tyttö ja toka ja kolmas poikia :)
meidän äiti sanoi että oli tytöistä voinut pahoin ja pojista ei. eka tyttö sit poika, kolmas poika ja vika tyttö. ei se että mitään olisi tarkoittanut että voi ennustaa mutta aika sattuma =)
Raskauspahoinvointi on "ylimainostettua". Varmaan reilusti alle puolet kärsii siitä, mutta se puolikas pitääkin sitten niin kovaa ääntä itsestään, että erityisesti miehet luulee, että kaikki raskaana olevat voivat ainakin alussa pahoin.
Mitähän tarkoitat "pitää kauheaa meteliä" -kommentillasi, voisitko antaa kunnollisia esimerkkejä?
Mielestäni se, että joku kertoo rehellisesti olevansa tai olleensa todella huonossa kunnossa, voineensa huonosti tai oksennelleensa, ei ole metelin pitämistä. Varmasti itsekin jakaisit koettelemuksiasi jollekulle, ja jaatkin, muista aiheista. Mutta voihan se jotakin huomiohakuista tuttavaa ärsyttää, kun joku toinenkin puhuu välillä itsestään.
Koska SINÄ et ole kokenut jotain, niin ei muut voi voida pahoin! :D
Jollain pouuttuu sympatia- ja empatiakyky?
Minulla on ollut kerran viikosta 7 synnytykseen kestävä pahoinvointi, kerran viikosta 6 puoleen väliin kestävä ja 2 kertaa viikosta 6 viikolle 12 kestävä.
Saikkua olen saanut tarvittaessa: kun ei meinaa pystyssä pysyä.
Sama kuin väsymys: itselläni on kaksi kertaa neljästä väsymys ollut ihan julmetonta. Kaksi muuta kertaa oli siedettävää.
Tästäkin sairaslomaa haettu tarpeeseen.
Ei kaikille tule vaivoja, joillekin tulee joskus jotain ja joskus toisia.
Miksi nelonen miettii mitä miehet ajattelee raskaana olevista? :)
Itse en ole mainostanut että olin saikulla kun oksensin taas kaiken ruuan pois viikon ajan, eikä pystynyt liikkumaan.
Ettei nelonen nyt tee kärpäsestä härkästä; taas toi joku kertoo vaivoistaan?
Sullahan niitä ei ollut, niin et voi ymmärtää miltä tuntuu laatata tai miltei rattiin nukahtaa.
2 tyttöä ja poika eikä siis minkäänlaisia oireita mahan kasvua lukuunottamatta.
Ja kestänyt sinne viikoille 10-11, eli ei onneksi kauaa, mutta sitäkin inhottavampaa se kyllä on! Ekassa raskaudessa pahoinvointi oli tosin vain kuvottavaa oloa, seuraavissa jo oksentelua vähintään pari kertaa päivässä.
yli puolella kavereistani ei ole ollut raskauspahoinvointia ollenkaan.