Onko hyasintin antaminen lahjaksi jouluna aivan totaalisen "last season"?
Kommentit (33)
luultavasti en saa, joten ostan itse. Vituttaa kun ihmiset valittava hyasintti haisee kamalalle, minä sain maitosuklaata vaikka olen laktoosi-intolerantikko, sain joulukahvia mutta se on aivan hirveän makuista, sain marmeladia vaikka inhoan sitä, sain kivituikun tai mariskoolin vaikka inhoan niitä. Teille ei kyllä kelpaa mikään.
Itse saan heti allergisen reaktion hyasintista: silmiä kutittaa, nenä valuttaa, aivastelen. Eli se on vähän eri asia kuin että valitat siitä, ettet tykkää saamasi joulukahvin mausta tai Mariskooleista.
toki sen voi antaa jos on varma ettei ko. perheessä se aiheuta kenellekään allergia-, astma- tai migreenikohtausta.
mutta mielelläni ottaisin sellaisen vastaan. Olen varmaan muutenkin ihan "last season", mutta mitä väliä ;)
että sen voi viedä hautausmaalle.
Mulle on aina ollut ongelma nuo hyasintit, kun aina joku tuo sellaisen, mutta mulla tulee kanssa migreenipäänsärky siitä, joten tietenkään en voi sitä pitää sisällä. Mutta sitten on kurja heittää toisen tuoma lahja roskiin.
Joskus laitoin liljat vessaan, kun niidenkin haju oli sietämätön. Vessaan voisin ehkä hyasintinkin viedä. Mutta haudalle ehdottomasti päätyy meidän saamat hyasintit, niin ovat sitten kunniakkaassa käytössä.
Siis vähänx pieni häpäsy!!1! HYASINTTI, yäk!!!!!!1
Itse pidän hyasinteista todella paljon, minulle se kuuluu osana joulua juuri tuoksunsa takia. Ymmärrän toisaalta etteivät kaikki suinkaan pidä siitä, joten siksi ehkäpä epävarma lahja, ellet ole aivan satavarma että lahjan saaja pitää niistä.
mutta harkitse tarkkaan kenelle hajusintin viet... minä saan vähintään päänsärkyä voimakkaista tuoksuista.
mutta mun mielestä hyasintti on kaunis ja tuoksuus hyvältä. Ja nimenomaan se klassisin tai "eniten last season", eli vaaleanpunainen. Eli vastauksena: en välitä muodeista, ilahdun hyasintista.
Hyasintti on ihana, mutta aiheuttaa tosi monille allergisia oireita.
Mikset voi antaa hajutonta joulukukkaa?
ja sen tuoksusta. Mulle hyasintti ei laukaise minkäänlaisia oireita, eikä muuten kenellekään muullekkaan meidän perheessä.
mitä seasonia on mut mulle kelpais vaikka onhan se sellainen halpakukka. mut rakastan sitä hajua!
Jos haluat antaa hyasintin, mikset antaisi?
eikä kaikki tykkää siitä lemusta.
Muuten riippuu siitä, että miten nätissä ruukussa on, onko siinä ympärillä joku "juju". Mutta jos on vain se pelkkä hyasintti siinä kiiltopaperissa, niin suosittelen keksimään jotain muuta...
mutta hyasintti on niin voimakashajuinen että harva tykkää ja moni joutuu lahjoittamaan eteenpäin. Me esim joka vuosi.
jouluun!! Ymmärrän ettei kaikki (allergikot kuten esim. isäni) sitä voi kotiinsa ottaa!
parilla meidän perheestä on takuulla migreeni päällä hetimmiten (ovat oikeasti migreeni-ihmisiä)
mutta kannattaa muistaa, että haju ei tosiaan miellytä kaikkia ja sile voi hyvin olla myös allerginen, minkä vuoksi se lähtee osalla kiertoon...
...sehän on klassinen joulukukka. Itse olisin erittäin iloinen! :) Mutta olethan varma, että tuoksu ei aiheuta saajalle oireita (hänellä on ollut ennenkin hyasintti tai on vähintään sanonut, että pitää niistä...?)
monet saa siitä päänsärkyä. Anna vaan jos tiedät toisen tykkäävän, tai että tällä on esim. laistettu parveke tmv missä sitä voi pitää.