Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä on virikehoito? mun äiti sano tänää..

Vierailija
20.12.2009 |

että jos mun 1v4kk lapsi olis päivähoidossa se osaisi jo puhua. nyt kun puhuu "vaan" alle 20 järkevää sanaa, muut sanat vähän omia mutta tiedän tarkoituksen.

siis häh? pitäskö ton ikäsen osaa jo puhua kunnolla ja sen takiako ennen laitettiin päivähoitoon? kyllä mä osaan puhua ihan hyvin, liekö mutsi sit mutkin pistäny tarhaan siks :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitis ei kyllä tiedä yhtään mistä puhuu.

Vierailija
2/3 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

älykkyyteen kuin ei myöskään päivähoidolla puhumaan oppimiseen. Mulla on neljä lasta, joista kaksi on mennyt 1-vuotiaana päivähoitoon ja kaksi muuta 3-vuotiaana. Kun ovat olleet 1,5-vuotiaita, niin heistä vanhin puhui jo täysiä lauseita (kotihoidossa), toinen ei sanonut kuin muutaman sanan ja oppi puhumaan vasta 3-vuotiaana (päivähoidossa), kolmas osasi 1,5-vuotiaana parikymmentä sanaa (päiväkodissa) ja nuorin ei osaa kuin pari sanaa (kotihoidossa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virikehoidolla tarkoitetaan harhaa, jonka mukaan lapsi oppii paljon asioita päiväkotihoidossa. Eli jotkut vanhemmat laittavat lapsen hoitoon saamaan virikkeitä, joita eivät usko kotona saatavan. Muutoin heillä ei ole hoidon tarvetta. Todellisuudessa lapsi ei opi juuri mitään sellaista, jota omat vanhemmat eivät voisi kotona opettaa.

t. Lto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi