Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja mikähän mua nyt kiukuttaa?

Vierailija
20.12.2009 |

Monta päivää olen ollut kun perseelle ammuttu karhu, kiukkuan miehelleni koko ajan. Olen tosin ollut väsynyt lapsen kiukutteluun ja nyt pääsi yöksi sukulaisilleen, jotta saadaan hengähtää. Sain nukuttua hyvin ja aamulla oli pirteä olo. Mutta sitte taas se kiukku jostain pukkas. Alkaa jo vähitellen ärsyttää itteäkin tää. Voiko e-pillerit oikeesti saada aikaan tälläsia kummallisia kiukkupuuskia? Hallitsemattomia?

Ja en oikeesti kaipaa saarnaa, että ole kiukuttelematta, laske hitaasti kymmeneen, ajattele mukavia tms. Koska vaikka yritän olla hyväntuulinen, niin silti tiuskin. Äh.. Tätä niin vaikea selittää. Joskos löytyis kohtalotovereita =)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitin synnytksen jälkeen käyttää minipillereita ja olin juuri tuollainen. Tosin olin mielestäni jopa järjettömän agressiivinen ainakin välillä. Mies hoksasi, asiaa ihmeteltyämme, että kysehän täytyy olla pillereistä, joita olin ehtinyt syödä toista kuukautta. Lopetin ne ja heti normalisoiduin :-)

Vierailija
2/9 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syönyt pillereitä joku 8 vuotta. Välissä tietty raskaus+imetys. Suurempia kiukunpuuskia aikaisemmin ei ollut. Synnytyksen jälkeen söin hetken minipillereitä, kun vielä imetin. Sitten siirryin takaisin yhdistelmäpillereihin, mutta eri nimisiin, kun ennen söin. Minulla oli nimittäin ollut aikaisempien pillerien kanssa (Femodem) koviä migreeni-kohtauksia ja turvotuksia. En ollut osannut yhdistää niitä pillerien oireisiin. Vaihdettiin sitten pienempi hormonisiin (Meliane). Kokemuksia näistä pilsuista? Mietin, että pitäisikö kokeilla vielä jotain kolmatta pilleri-merkkiä? Ah.. on tää niin ihanaa olla nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olin todella kiukkuinen ja ärtynyt koko ajan. Hormonikierukasta ei onneksi samaa oiretta ole tullut. Mutta hyvinkin voi sinulla johtua noista e-pillereistä, olo tasaantuu kyllä yleensä noin kolmen kuukauden käytön jälkeen, tai näin ainakin itselläni, mutta siihen asti oli läheisillä aika kiperät paikat...

Vierailija
4/9 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä elänyt siinä toiveessa, että kohta helpottaa. Olen nyt siis syönyt näitä uusia pilsuja jo 10kk. Aluksi oli tosiaankin mielialanvaihteluita, sitten tasaantu. Nyt sit tullu näitä kummallisia kiukunpuuskia ja kaikki tuntuu ärsyttävän. Voiko enää pilsuja syyttää vai ärsyttääköhän joku muu nyt. Mistähän saisi sellasen kristallipallon, joka kertois vastauksen. Ei tässä muuten mitään, mutta alkaa tuo miehen hermo pettää ja suhde rakoilla, kun olen niin kireä koko ajan :(

-ap-

Vierailija
5/9 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin ensin imetysaikana minipillereitä, sitten keväästä asti Yaz-merkkisiä. Lopetin vajaa viikko sitten pillerien syönnin (kerroin kyllä miehelle tästä) kun koko ajan mielialat sahasivat laidasta laitaan ja joskus vitutti heti kun silmät sai auki, ilman syytä! Kauankohan menee, ennenkuin mielialat tasoittuvat pillerien lopettamisen jälkeen?

Tää on liian rankkaa niin itselle kuin perheelle!

Vierailija
6/9 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää 8 vuoteen mutta lasten saamisen jälkeen on noin yleisesti pms-vaivat kasvaneet kolmanteen potenssiin. Ennen oli pelkkiä kipuja ja turvotusta, nyt on selkeästi enemmän psykologisia vaivoja. Olen pahantuulinen, itkuinen tai maailma tuntuu muuten vain kurjalta.

Vierailija
7/9 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

PMS-oireet ei ole tullukkaan mieleen. Aina menkkojen aikaan ja ennen ollut lähinnä vatsakipuja ja alunperin pillerit aloitinkin runsaaseen vuotoon ja kuukautiskipuihin. Nyt kun mietin, oikeestaan nyt tullut tämä kiukku mukaan, ennen menkkoja, menkkojen aikana ja vielä jälkeenkin viikon verran.

-ap-

Vierailija
8/9 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun ketutus alkaa viikko menkoista (jolloin alan aina taas syömään pillereitä) ja koko ajan voimistuu seuraavat kolme viikkoa, kunnes on taas menkkojen aika. Ei kai pms nyt noin koko ajan voi olla päällä, ennemmin uskon pillerien hormonien vaikutukseen.

Vierailija
9/9 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se nyt tällaista aiheuttaa. Eli voisko olla hormonit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän