Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummat anopit ovat pahempia: miehen äiti vai naisen äiti?

Vierailija
20.12.2009 |

Itse olen ehdottomasti sitä mieltä, että miehen äiti on anoppina huomattavasti kauheempi, puuttuu ihan joka asiaan eikä kultapojalle mikään ole riittävästi...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet taas eivät varmaan valita anopeistaan niin paljon ja siksi tuntuu että ne miesten äidit ovat pahempia kun vaimot niistä jatkuvasti valitavat.

Minulla on ainakin kiva anoppi ja uskon etä miehellänikään ei ole mitään minun äitiäni vastaan.

Vierailija
2/15 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille vinkkinä. Tutustukaa anoppiinne ennen kun viette naisen vihille. Naisesta tulee samanlainen kääkkä kuin äitinsä muutaman vuoden päästä.

t.mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyökkää raivotar kimppuun ja muuttaa äitinsä luo murjottamaan.

Miehet taas eivät varmaan valita anopeistaan niin paljon ja siksi tuntuu että ne miesten äidit ovat pahempia kun vaimot niistä jatkuvasti valitavat.

Minulla on ainakin kiva anoppi ja uskon etä miehellänikään ei ole mitään minun äitiäni vastaan.

Vierailija
4/15 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se vain riipu sen anopin luonteesta. =)

Itse myönnän että oma äitini osaa olla todella rasittava joissain asioissa. Varsinkin minun suhteen kun olen äidintyttö. =D

Itse en ole ikinä ollut sellaisessa suhteessa jossa anoppi olisi pitänyt minusta. En siltikään väitä että aina se miehen äiti on se pahempi.

Vierailija
5/15 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pahempi! Varsinkin, jos napanuora äidin ja tyttären välillä on jäänyt katkeamatta.

Vierailija
6/15 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on minunkin mielestäni rasittava, mutta miehen äiti käy vielä enemmän sekä miehen että minun hermoille. Kesti pitkään ennen kuin katkaisi napanuoran, eikä ole vieläkään hyväksynyt sitä, että oma poika löysi naisen, kukaan ei varmaan olisi ollut mieleinen.

Monella äidillä on napanuora katkomatta lapsiinsa, omaa lasta katsotaan myös vähän yläviistoon, eikä lapsen kumppani ole koskaan ihan niin hyvä kuin oma lapsi.

Aikuisilla ihmisillä, jotka seisovat omilla jaloillaan ja kypsästi irtaantuvat lapsistaan voi suhde vävyihin ja miniöihin olla ihailtavan tasavertainen ja molemmin puolin kunnioittava.

Riippuu muuten myös lapsista, on niitä äitejä, jotka syrjäyttää esim. vauvanhoidossa miehensä tasavertaisena vanhempana ja luottavat enemmän mummoon (en voi ymmärtää näitä, jos mies siis ihan normaaliälyinen eikä mikään huumehörhö tms.) ja toisaalta löytyy mammanpoikia, joille äidin pöperöt ovat ainoita oikeita eikä vaimo koskaan passaa niin hyvin kuin oma äiree ;).

Vierailija
7/15 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla miehen äiti on ihan ok (samaa ei valitettavasti voi sanoa anopista); omissa vanhemmissani taas se äiti on se vaikeampi, isän kanssa tulee helpommin juttuun.

Vierailija
8/15 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis samaa ei voi sanoa APESTA... ;-)

Vierailija
9/15 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jo omasta äidistä voin sanoa, että on paljon tylympi ja jyrkempi poikiensa vaimoille kuin tyttöjensä miehille. Meille tytöille sanoo aina että koita nyt ymmärtää miestä, pojat taas on aina oikeassa.

Hankala on kanssa tulla juttuun miehen äidin kanssa. Tai ei tulla juttuun, ollaan kyllä hyvissä väleissä ja jutellaan ja soitellaan ja muuta, mutta kyllä pientä kritiikin sävyä kuuluu puheessa jatkuvasti.

Vierailija
10/15 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen äiti todella mukava ihminen,en kyllä löydä moitytimista..toki joatin peintä aina mutta niinhän meissä jokaisessa on.Oma äitini taas antaa meidän olla rauhassa,vähän liiankin hyvin,ei tosiaan puutu asioihin.Oikeastaan toivoisin että kävisi enemmän meillä.

Vierailija
11/15 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille vinkkinä. Tutustukaa anoppiinne ennen kun viette naisen vihille. Naisesta tulee samanlainen kääkkä kuin äitinsä muutaman vuoden päästä.

t.mies

Minun mieheni alkaa huomattavasti muistuttaa äitinsä :D Anoppini on ihan kiva, mutta miehessäni alkaa näkyä ikävästi vain tämän huonoja puolia...

Eikä haittaa vaikka vanhenisin kuten äitini, mieheni muistaa aina välillä hehkuttaa minulle miten seksikäs paita äidilläni oli päällä, etc. Kohteliaasti lisää kyllä perään "ikäisekseen", etten harmistuisi...

Vierailija
12/15 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla erinomainen anoppi ja mieheni tulee hyvin toimeen oman äitini kanssa. Sitävastoin veljieni vaimoilla on olut hankaluuksia äitini kanssa. Vikaa lienee molemmissa (miniöissä ja äidissäni).

Vierailija
13/15 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin anoppi on sellainen luuhka ettei omaan äitin voi verratakaan! Hän on loukannut minua niin monesti ja tehnyt asioita joita ei oma äitini ikinä tekisi minulle eikä perheelleni että huh huh. Onneksi ei asuta enää anopin lähellä..

Vierailija
14/15 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä jotenki todistettu, että siis oma äitini on kauheampi :D

Jotenkin ärsyttää kun pitää etsiä kaikki maailman viat minun miehestäni.. on liian pyöreä ja ei liiku ja polttaa tupakkaa...etc.. aina jotain negatiivista tuo esille ja olen tästä sanonutkin että pitää läppänsä kiinni, joten ei ole asiasta minulle enää sanonutkaan.. liekkö siskolleni nyt papattaa hänen miehestään välillä

Vierailija
15/15 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan kumpikaan, mutta kummatkin ovat ihmisinä sellaisia, ettei meillä ole mitään yhteistä. Joskus jopa ihmettelen kummankin toimintaa, siis ihan tasapuolisesti.