Vittuilin väärälle naapurille parveketupakoinnista.
Asumme 1 kerroksessa ja adrenaliinihöyryissäni kävin pudottamassa terveysviranomaisuhkauslapun vahingossa 3. kerroksen naapurin postiluukkuun vaikka se parvekkeella puolen tunnin välein sätkää vetävä naapuri asuukin 2. kerroksessa.
Ei mua oikeasti parveketupakointi häiritse, mutta ihan vittuillessaan soitan terveystarkastajalle koska naapuri oli valittanut mun huutamisestani isännöitsijälle, vaikka en koskaan huuda kotonani klo 22-07.
Pitää käydä laittamassa huomenna aamulla klo 8 uusi lappu, tällä kertaa oikean naapurin postiluukusta ja kolistella niin että ne varmasti heräävät.
Kommentit (27)
Niin nappaisin lutkusta kiinni ja veisin pihalle lumipesulle. Kierittelisin vähän lumessa niin oppisit tavoille.
Ei joulun alla lähetetä mitään valituksia vaan annetaan kessutella rauhassa.
Ensinnäkään hän ei sanallakaan mainitse että menisi pyytämään anteeksi niiltä (oliko se) 2. kerroksen ihmisiltä, joille on erehdyksessä laittanut lapun.
Toiseksi, ei mitään perusteluja miksi hän inhoaa niitä yläpuolella olevia tupakoitsijoita. Haluaa heille vaikeuksia ehkä joistakin muista syistä? Tupakanhaju ulkona kolmannesta ensimmäiseen kerrokseen - come on! Tumpit pihalla OVAT inhottavia, mutta silloin voi antaa naapurille parveketuhkiksen.
Kolmanneksi ap kirjoittaa mielenkiintoista suomea. "Teen ihan vittuillakseen" - kuka silloin vittuilee? :) Eli kauheasti ei olla kouluja käyty ja elämän sisältö revitään sitten tuollaisesta, kotona huutamisesta ja naapurien kiusaamisesta.
Ettekö pelkää, että saatte turpaanne tai veitsestä. Ei tässä talossa ainakaan uskaltaisi tuollaista tehdä. O_o asutteko Suomessa?
Ettekö pelkää, että saatte turpaanne tai veitsestä. Ei tässä talossa ainakaan uskaltaisi tuollaista tehdä. O_o asutteko Suomessa?
Kokemusta.
Asuttiin edellisessä kämpässä. Naapurit tupakoivat ja pitivät bileitä 24h. Heidän lapsensa menivät ja tulivat vapaasti pitkin päivää. Paiskoivat rapussa ovia ja töhrivät käytävän seiniä.
Skeittailivat jopa rappukäytävässä. Kun valitin asiasta niin sain vain murhaavia katseita ja uhkauksia. No kuluneen kuukauden aikana automme renkaat puhkottiin 4 kertaa. Sitten päätettiin muuttaa ennenkuin tulee reikiä vartaloon...
Kannattaa tosiaan varoa kenelle vittuilee (sanoo asiasta) kun monella on niin herkkä hipiä.
mutta jos terveystarkastajalle haittoja pitäisi perustella, niin se on nro 1. Ja naapurin takia en ala mitään mauttomia kattotuulettimia hankkimaan. Sälekaihtimet ostaa VVO kun 10 asumisvuotta tulee täyteen.
Ja parveke on kesällä isomman lapsen leikkipaikka kun ei ulos paahteeseen viitsitä raahautua.
Ja ei se tupakointi olis mua häirinnyt jos naapuri ei olis mennyt soittamaan isännöitsijälle ja aloittamaan itse tämän sodan.
Eli silkasta ilkeydestäni soitan terveystarkastajalle ja ainakin yritän saada naapurille parveketupakointikiellon.