Mulla oli tänään täydellinen päivä! :)
Aamulla sain vaatehuoneen siivouksen loppuun ja lopputulos sai melkein tipan linssiin: siisteillä hyllyillä riveissä kannellisia laatikoita nimilappuineen, ei irtosälää, ja jopa tyhjiä hyllyrivejä. Puhdas tuoksu, tyhjä lattia.
Lounaalla 4v söi eikä jahkaillut, yökkäillyt, sotkenut (paljon) ja kiitti kauniisti, vei lautasensa tiskikoneeseen.
Mies tuli töistä: vein hänet katsomaan vaatehuonetta. oli melkein hilkulla, ettemme innostuneet pikaisille kesken päivän, mutta 4v huuteli, että vauva heräsi. Kivaa silti.
Iltapäivä: söin pihlajakarkkeja, elin uudelleen lapsuuttani, missä mummo laittoi punaista maitoa, ruisleipää ja jälkkäriksi pihlajia tai suklaata. 6kk katsoi kun 4v tanssi ja nauroi niin että sai hikan.
Alkuilta: katselin vaatehuoneesta löytyneitä keraamisia figuureita. mietin, paljonko niiden arvo mahtaisi olla. Huutiksessa oli sellaisista huudettu 1500e. Ensi keväänä meidän perhe käy kylpylässä ja sisustaa.
Ilta: pienempikin nukahti jo yhdeksältä! Rakastelimme miehen kanssa. Mies meni nukkumaan, mä paketoin lahjan ja kirjoitin rakkauskirjeen, koska huomenna olemme olleet tasan 11v yhdessä.
Sama se, vaikka on riitaa siskon kanssa, yt:t alkamassa miehen työpaikalla ja enkä vielä 6kk vauvan syntymästä mahdu vanhoihin farkkuihini. Mä oon tänään niin onnellinen, että mun pieni pääni poksahtaa! :)
mulla on mennyt tänään kanssa kaikki nappiin.huomenna lähen vauvan kanssa reissuun ja mummi tulee vahtii muita.tapaan mieheni pitkästä aikaa.mies on kommennuksella.harmikseen on töissä joulun eikä pääse kotiin mutta olen huomisesta onnellinen.