Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsetehtyä vai purkkiruokaa vauvalle?

Vierailija
18.12.2009 |

Olen tehnyt tähän asti vauvalle ruoat itse, mutta huomasin tuossa että purkkiruoissa on lisättynä hyviä oljyjä, niin tuli mieleen josko ne olisivat kuitenkin vauvalle terveellisempiä. Mitkä ovat itsetehdyn ja purkkiruoan hyvät ja huonot puolet? Miksi olet päätynyt jompaan kumpaan?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä purkkiruoka haisee pahalle en siis voi syöttää vauvalle jos ite ei voi sydä.

Joskus on joutunut ostaa purkkiruokaa kun on reissunpäällä.

En tiedä onko halvempaa mutta maistuu paremalta.

Vierailija
22/26 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotkut mm maissi ja osa hedelmäsoseita purkista. Totutin myös isompana valmisruokiin reissuja ym matkoja varten millon on kätevä antaa valmista. Onhan ne puhtaista raaka-aineista ilman mitään ylimäärästä varmasti terveellisempiä ja jos öljyjä mietit niin lisää itse sitä ruokaan. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset ovat saaneet ensisijaisesti itsetehtyjä ruokia. Sukulaislapsi joutui 5-kuisena sairaalaan reiluksi viikoksi, eikä ollut syönyt kuin itsetehtyä ruokaa. Eipä suostunut sitten sairaalassa syömään ja lapsen äiti joutui kiikuttamaan itsetehtyjä ruokia sairaalaan... Matkaa sairaalaan oli yli 50 km! Ko. lapsen äiti muistutti tästä, kun esikoisemme syntyi. Tein siis lähinnä itse, mutta ainakin kerran viikossa huolehdin, että lapsemme ovat syöneet myös purkkiruokaa. Hyvin ovat syöneet molempia!

Vierailija
24/26 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkkiruoissa on vähemmän torjunta-ainejäämiä kuin hedelmäosaston hedelmissä. (Syynä tiukat rajat ja valvonta) Sen takia annoin ehdottomasti valmiina soseena esim mangoa ja puita pitkältä tuotuja hedelmiä.

Vierailija
25/26 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä kaupan ruoat maistuivat usein paremmin kuin äidin "pöperöt". En kyllä itse tajua, mitä vikaa minun laittamissani ruoissa muka oli. :)

Vierailija
26/26 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä kaupan ruoat maistuivat usein paremmin kuin äidin "pöperöt". En kyllä itse tajua, mitä vikaa minun laittamissani ruoissa muka oli. :)

mitä vauvan on helpompi syödä. Voi siksi maistua paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän