Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako hankkia miestä?

Vierailija
18.12.2009 |

Olen tässä neljän vuoden aikana seurustellut muutaman miehen kanssa. Ongelmia: olen pettänyt 2/3 heistä, minkä vuoksi en itse luota miestenkään pystyvän pitämään itseään ruodussa, vaikka aihetta epäilyille ei ole ollut. Olen äärettömän mustasukkainen, en haluaisi, että mies ajattelee ketään muuta kuin minua ikinä. Tottakai tiedän että he ajattelevat, mutta en esim. pysty katsomaan miehen kanssa leffoja, joissa on hyvännäköisiä naisia. Mietin päivät pitkät, keitä kaikkia mies haluaisi panna minun sijaani. En mielelläni tutustuta naispuolisia kavereitani heihin. Pelkään myös kovasti hylkäämistä, ja edellinen poikaystävä jättikin minut juuri siksi, kun kyselin koko ajan, että joko hän pian aikoo jättää minut. Kun seurustelen, miehestä tulee koko elämä, enkä edes halua puhua asioitani kellekään muulle kuin miehelle.

Pystyn jossain määrin pitämään nämä asiat itselläni, mutta välillä saan "kohtauksia" ja nämä kaikki tulevat esiin. Isäsuhteesta sen verran, että sitä ei ole, koska isä on kuollut, mutta eipä tuo menneisyyden kaivelu tähän asiaan autakaan..tuntuu vaan, että parisuhteet on minulle yhtä helvettiä ( ja varmaan miehillekin kanssani).

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla