Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaako/kannattaako ottaa 7kk ikäiselle vauvalle sikainfluenssapiikkiä?

Vierailija
10.01.2010 |

Onko kellään kokemusta ja ottaisitteko omalle vauvallenne. Ensiviikolla saisi rokoitteen, jos haluaa, siksi tätä kyselen. Mieheni on sitä mieltä ettei kannata ottaa, jos sit sairastuu siitä piikistä...???

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 6 lasta, eli kaveripiiri on valtava. On sanottu että ihme että se alunperinkään julistettiin panepidemiaksi. Jokanen rokotus rasittaa elimistöä, me ei olla koskaan kipeitä, ja kausirokotukset kierretään kaukaa. Jos teillä on paikkakunnallanne paljon sairastuneita, kannattaa harkita 2 kertaa. Me asutaan Helsingin keskustassa, ja vanhimmat lapset neljässä eri koulussa.

Vierailija
2/2 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

okotteen haitoista ei todellakaan kukaan tiedä juuri mitään, mutta sen kaikki tietävät että se on haitallinen elimistölle. Itse rokotteen tekijätkin ovat kieltäneet läheisiään ottamasta kuyseistä rokotetta.

En missään tapauksessa suosittele noin pienelle. Harva siihen sairastuu ja jos sairastuu niin se on parempi kuin ottaa rokote, josta saa elimisöön paljon haitallisia aineita ja sitten vielä saattaa sairastua siitä rokotteesta. Kannattaa kuunnella mistäsi!

Meillä 8kk vauva eikä rokotetta otettu. Itse olen raskaana ja sairastin/sairastan si-flunssaa lievänä eikä vauvaan ole tarttunut! Pienillä on hyvä vastustuskyky. Ja itse olen iloinne etten rokotetta ottanut. Flunssa siinä missä muutkin nuhat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla