Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko äidit todellisuudessa samanlaisia kuin täällä?

Vierailija
18.12.2009 |

Olen jonkin aikaa lueskellut näitä juttuja, ja ne ovat yleensä aika älyttömiä ja uskomattomia. Itselläni ei ole äitikavereita ja haluaisinkin tietää, ovatko äidit oikeasti tällaisia? Sekoaako naiset lapsen saatuaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole lapsia ja olen vielä aika nuorikin enkä asu Suomessakaan, mutta joskus eksyn tänne lukemaan suomalaisten äitien keskustelua ja sukellan heidän sielunmaailmaansa. Täytyy todeta että olen jokseenkin järkyttynyt. Ihmiset tuntuvat olen ilkeämielisiä ja jotenkin katkeran oloisia. Toisille puhutaan rumasti ja ihan suoraan haukutaankin. Tulee ihan paha mieli toisinaan.

Vierailija
2/10 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä rakastavia, välillä ei. Jokaisesta löytyy se pimeäkin puoli. Jos ei tätä puoltaan tunne, on itseen tutustuminen vielä kesken.

Ja sitten täällä voi vetää av-mammaroolia. Ihmisillä on monia rooleja, av-palsta on viihdettä ja joskus vakavaa asiaa.

Minusta täällä ei lyödä lyötyä - yleensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyttäävätkö naiset oikeasti naapurin lasten vaatteiden ja vaunujen merkkejä, arvostelevat (mielessään) muiden perheiden valintoja jne...

ap

Vierailija
4/10 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat äänessä liikaa erikoisuudet.

Siis vaikka maahanmuuttajan kanssa naimisissa olevat, adoptiovanhemmat, kirkkoon kuulumattomat jne...

Vierailija
5/10 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..narsismiin!

Vierailija
6/10 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyttää kenenkään merkkejä. Kiinnitän ainoastaan huomiota vanhempien älykkyyteen ja asialliseen elämään ja puhetapaan. Muuhun en kiinnitä huomioita.

Kiroilevia kännikaloja välttelen.

Vierailija
7/10 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

empaattiset ja sympaattiset, moralistit ja ainoan oikean tiedon julistajat, hullut ja humoristit samassa nipussa. Samahan se on out there, oikeassa maailmassa. Kun tuntee yhden, ei tunne toista, eikä siitäkään jonka on tuntevinaan, voi olla varma, näkeekö hänessä sen mitä haluaa nähdä. Oma kaveripiiri ei ole kuin hyvin suppea otos ihmiskunnasta (ja samanhenkisillä on yleensä tapana lyöttäytyä yhteen). Oma sarjansa ovat ne, joille palstailu on oksennusämpäri omille pahoille fiiliksille, vaikka näennäisesti kohde on joku muu.

Vierailija
8/10 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen niin kade.

Vierailija
9/10 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni täällä ovat äänessä liikaa erikoisuudet.

Siis vaikka maahanmuuttajan kanssa naimisissa olevat, adoptiovanhemmat, kirkkoon kuulumattomat jne...

kyllä ole erikoisuuksia.

Mun mielestä erikoisuuksia (ättä) ovat himorasistit, ylihygieeniset, toisten kyttääjät, lähtökohtaisesti pahansuovat, tasapäistäjät ja sellaiset, joiden mielestä kaikki paitsi MINUN mieheni ja MINUN lapseni voisivat vaikka painua vittuun.

Nuo lainaamani viestin asiat eivät mielestäni ole ihmisten ominaisuuksia, vaan olosuhteita.

(Ja luulenpa, että näitä mainitsemiani asioita ap juuri tarkoitti, vai kuinka?)

Vierailija
10/10 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni täällä ovat äänessä liikaa erikoisuudet.

kyllä ole erikoisuuksia.

Mun mielestä erikoisuuksia (ättä) ovat himorasistit, ylihygieeniset, toisten kyttääjät, lähtökohtaisesti pahansuovat, tasapäistäjät ja sellaiset, joiden mielestä kaikki paitsi MINUN mieheni ja MINUN lapseni voisivat vaikka painua vittuun.

Nuo lainaamani viestin asiat eivät mielestäni ole ihmisten ominaisuuksia, vaan olosuhteita.

(Ja luulenpa, että näitä mainitsemiani asioita ap juuri tarkoitti, vai kuinka?)

Mun piti kirjoittaa "täällä", niin kirjoitinkin "ättä". Miten voi olla? Vähän ehkä väsymystä pukkaa...