Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvanruoka turvatarkastuksessa?

Vierailija
18.12.2009 |

Miten se nyt onkaan, pitääkö niitä mössöjä sitten itse maistaa, vai hyväksyvätkö avaamattoman purkin (kannen kohouma alhaalla)? Nyt pitäisi matkustaa ekaa kertaa sen jälkeen kun vauva on aloittanut kiinteät...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneeseen saa viedä avaamattomia vauvan ruokapurkkeja ja maitoja. Myös pillimehun antoivat viedä.

Vierailija
2/7 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten allergisen lapsen ruoka turvatarkastuksessa? Kun sopivia purkkiruokia ei oikein ole, pitäisi viedä itsetehdyt. Eihän niitä saa mitenkään avaamattomiksi.

Tuli vaan ap:n kysymyksestä mieleeni, miten tässä onnistuisi matkustaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaat vaan kaiken vauvan ruoan litran minigrippusseihin, sillä tavalla saat ne kassista helposti näkyville. Ei me olla koskaan jouduttu maistamaan. Just käytiin 2,5v:n kanssa ja silekin sain viedä ruoat ja juomat koneeseen.

Mulla oli mukana 4 2dl maitoa, ja pari purkkiruokaa (ihan siltä varalta että nälkä iskee ennen koneen tarjoilua, lento myöhässä tms.)

Vierailija
4/7 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hupikirjan otsikoksi ;D

Vierailija
5/7 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt mihinkään minigrippeihin tungeta!! Heh. Miksi niin olisi?

Mä olen matkustanut paljon vauvan kanssa ja purkkiruoka vaan nostetaan kassista siihen samaan "laatikkoon" näkyville kuin muutkin kassista otettavat tavarat (kuten puhelin ja kamera). Turhaan laitat niitä mihinkään muovipussiin kaupan purkkien lisäksi. Tärkeintä on, että purkit ovat avaamattomia.

Allergialasten vanhemmat saanevat tarkempia ohjeita lentoyhtiöltä, jos vievät itse tekemiään ruokia.

Vierailija
6/7 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaat vaan kaiken vauvan ruoan litran minigrippusseihin, sillä tavalla saat ne kassista helposti näkyville. Ei me olla koskaan jouduttu maistamaan. Just käytiin 2,5v:n kanssa ja silekin sain viedä ruoat ja juomat koneeseen.

Mulla oli mukana 4 2dl maitoa, ja pari purkkiruokaa (ihan siltä varalta että nälkä iskee ennen koneen tarjoilua, lento myöhässä tms.)

Ollaan suunniteltu matkaa ja vasta nyt tajusin ajatella mitenkäs allergikon kanssa ruokajutut hoidetaan.

Vierailija
7/7 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin viime kesänä avaamaan purkin (käsimatkatavaroissa) ja maistamaan Lontoosta Helsinkiin lähtiessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän