Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäspesifinen emätintulehdus

Vierailija
18.12.2009 |

Sain diagnosin tuosta otsikon tulehduksesta. Vuoto on keltaista, kokkareista, runsasta ja alapäätä kutisee toisinaan. Lääkkeeksi sain antibioottikuurin, mutta vaivat ei näytä häviävän. Lääkkeitä on jäljellä enää 2pv ja oireet jatkuu. Ainut joka ei täsmää tuohon diagnoosiin on se, että vuoto ei haise pahalle vaan on lähes hajuton. Labran mukaan kyseessä kuitenkin oli tämä eikä hiiva. Onko muita joille antibiootti ei ole tehonnut vai olisiko tämä jotain muuta kun nuo lääkeet ei tehoa. Emätin puikot ja salvat ovat kuulemma tarpeettomia ja vaivan saa pois vain antibiootilla.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa siltä, että sun versio on pahempi kuin mikä mulla oli. Mulle auttoi loppuoireisiin aivan loistavasti Lactal. En osaa sanoa olisiko siitä sulle iloa... Mutta toivottavasti paranet pian, konstilla taikka toisella!

Vierailija
2/3 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko siis antibiootin kanssa samaan aikaan Lactalia? Mun käskettiin eka hakea VagiC mut se ei auttanut ja tk:ssa hoitaja ihmetteli että kuka sellasta on käskenyt hakea kun se ei voi auttaa. Ainut kuulemma antibiootti jonka lääkäri laitoi puh-reseptinä. Olis varmaan ollut hyvä saada jotain muutakin samaan aikaan jos se on mahdollista.. Ei muuta kun taas maanatina lääkäriin :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta vaan tuntui, että antibioottikuuri ei vienyt ihan kaikkea. otin omin päin jälkioireisiin lactalin - tiesin, etten sillä ainakaan vahinkoa tee, joten kokeilin, ja se auttoi.

mutta lääkärisi varmasti osaa paremmat neuvot antaa... kyllä tuokin kuntoon saadaan. kurja tulehdus, mutta ah niin mukava tunne kun se paranee :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi