Mitäs mieltä te olette esim. näistä kymmenien autojen ketjukolareista? tai
ylipäätään kolareista, jotka olisi voitu välttää esim. oikean pituisella turvavälillä tai oikealla tilannenopeudella?
Kommentit (6)
kun monet autoilijat ajavat ihan takapuskurissa kiinni, vaikka ajan rajoitusten mukaan ja joskus vähän ylikin. Onko ihme, että kolareita sattuu, jos pelivaraa ei jätetä yhtään! Itsekin ajan vähän lujempaa silloin kun pelkään, että hännystelijät tulevat takalasista sisään.
Itsekin ajan vähän lujempaa silloin kun pelkään, että hännystelijät tulevat takalasista sisään.
jos joku on persuuksissa kiinni vaan pikemminkin laskea nopeutta (ei nopeasti, vaan hallitusti) jotta minimoidaan kolarin riski ja vahingot kolarin sattuessa.
Tänäänkin tuusulantiellä missä on 70 rajoitus, ajoin 80 kymppiä, silti mun perässä roikku auto. Siinä vaiheessa pelotti oikeesti kun mun piti kääntyä vasemmalle, ensin ottaa se kaista tietty ja kun se on lyhyt ja autoja siinä jo oli, niin pakko oli jarrutella jo hyvissä ajoin, ja tää yks tolvana siinä takana. Jos ihan suoraan sanon niin vitutti ja jännitti että miten käy?
järjissään olevia henkilöitä paikalla. Välillä ihmetyttää kun perustellaan tyyliin "Kyllä mä saan ajaa liian lujaa ja toisten persuuksissa kiinni. Jos pelottaa, niin jääkää kotiin."
:(
joku roikkuu takapuskurissa kiinni niin sitten höllätään kaasua....ja kiihdytetään. Toistetaann tuo. Ja uudestaan. Ja uudestaan. (kuin Teletapeissa ikään).
Se ärsyttää perseessä nuuhkijaa niin paljon että kyllä sitä rakoa syntyy!
Onhan se nyt aina tosihieno juttu että peltiä romuttuu, ihmisiä loukkaantuu, pelastushenkilökuntaa vaivataan, vakuutusyhtiöt maksaa ja tiet on tukossa!