Tää perhe lähtee huomenna Thaimaaseen joulun viettoon!
Pakkaustouhuja menoillaan, kesävaatteet katoaa kassiin parhaillaan. Täältä tullaan lämpö! :)
Kommentit (14)
Miksi ei Ahvenanmaaseen tai Saarenmaaseen? Olis lähempänä. Tai Pertunmaaseen, ei tarvis ees laivalla matkustaa..
Minä olen niin jouluihminen että en osaa edes kadehtia.
tuskaa lähtee kanarialle viideks päiväks
Jostain syystä en ole yhtään kateellinen. Joulun jälkeen kyllä tykkäisin lähteä, mutta en missään nimessä Jouluksi...
(P.s. ap:lle: se on muuten Thaimaahan.)
Miksi ei Ahvenanmaaseen tai Saarenmaaseen? Olis lähempänä. Tai Pertunmaaseen, ei tarvis ees laivalla matkustaa..
Joku iloitsee ulkomaanmatkasta niin muut aukoo päätään sanamuotovirheestä. Juuri niin tyypillistä kotiäitien piruilua. Sori ap ettei näillä lehmillä ole muuta tekemistä. Hauskaa matkaa sulle ja perheellesi!
sitä odotetaan. Minulle loma on sitä, että kaikki tulee valmiina. Ja se ilmasto, ihmiset ja ruoka.
Mukavaa reissua :)
joulu teille! Me taas vartavasten matkustetaan Suomeen jouluksi :D
Joku iloitsee ulkomaanmatkasta niin muut aukoo päätään sanamuotovirheestä. Juuri niin tyypillistä kotiäitien piruilua. Sori ap ettei näillä lehmillä ole muuta tekemistä. Hauskaa matkaa sulle ja perheellesi!
koska se luulee, että menette taivaaseen ja kysyisi vielä, että oletteko kuolleet.
Naapuri on siis thaimaassa vaiko taivaassa.
Me oltiin viime vuonna, mennään taas kun on rahaa lähtöön...