Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä OIKEIN LÄMPIMÄT kengät paikallaan seisovalle äidille ja liikkuvalle lapselle?

Vierailija
18.12.2009 |

äiti ei paljoa ison mahansa kanssa jaksa liikkua, mutta lapsenkin varpaat jäässä vaikka liikkuu!

Nyt lapsella on vikingin goretexit. olisko kuomat lämpösemmät? entä minkälaiset ne on jalalle? näyttää niin leveiltä ja kömpelöiltä!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse puen paljaaseen jalkaan villasukan, lapselle sukkahousujen päälle villasukan, molemmille sit Kuomat jalkaan.

Kuomat saa pestyä koneessa ja ovat jo seuraavana aamuna kuivat.

Lesti on lapsen jalalle kantapäätä tukeva ja joustaa päkiän kohdalta.

Vierailija
22/26 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa miinuspuoli on kova hinta (78 eur). Vikingin goretexit on sitten lämpimämmille säille, miinus viidestä eteenpäin tytär kulkee huopikkaissa. On kovasti ihastunut niihin :), lämpimät myös ilman villasukkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei goretexeihin saakaan laittaa villasukkia, ei kuulemma oo tarkoitettu niin käytettäväksi eli villasukat huonontais gorejen lämpöeristystä. Villasekoitesukat ok, esim. pohjavahvikkeelliset.

Vierailija
24/26 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ovat takuulämpimät aina -32c saakka :)

Pikkujalat.fi verkkokauppa myy niitä, tilasin itse lapsille sellaiset ihan vasta kun nää pakkaset vaan ylty. Suojasuihketta voi laittaa siihen varren tekstiiliosaan, tosin eihän nekää kostu näillä pakkasilla. Niitä on siellä ainakin ollut ihan kokoon 40 saakka. Mutta huomaa, että kun siellä on se paksu sisävuori niin ovat sisämitalta vähän pienemmät kuin yleensä kengät, mutta käytössä kyllä se huopatossumainen vuori vähän painuu ja antaa silleen tilaa. Laitan tähän kuvalinkin

http://www.pikkujalat.fi/product_details.php?p=7

Vierailija
25/26 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei palele!

Vierailija
26/26 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haltin vaelluskengät. Seisoskelua en ole niillä kokeillut, mutta lämpöisiltä vaikuttavat, mulla kun palelee jalat tosi herkästi muutenkin.