mistä OIKEIN LÄMPIMÄT kengät paikallaan seisovalle äidille ja liikkuvalle lapselle?
äiti ei paljoa ison mahansa kanssa jaksa liikkua, mutta lapsenkin varpaat jäässä vaikka liikkuu!
Nyt lapsella on vikingin goretexit. olisko kuomat lämpösemmät? entä minkälaiset ne on jalalle? näyttää niin leveiltä ja kömpelöiltä!
Kommentit (26)
Ainoa miinuspuoli on kova hinta (78 eur). Vikingin goretexit on sitten lämpimämmille säille, miinus viidestä eteenpäin tytär kulkee huopikkaissa. On kovasti ihastunut niihin :), lämpimät myös ilman villasukkia.
ettei goretexeihin saakaan laittaa villasukkia, ei kuulemma oo tarkoitettu niin käytettäväksi eli villasukat huonontais gorejen lämpöeristystä. Villasekoitesukat ok, esim. pohjavahvikkeelliset.
...ovat takuulämpimät aina -32c saakka :)
Pikkujalat.fi verkkokauppa myy niitä, tilasin itse lapsille sellaiset ihan vasta kun nää pakkaset vaan ylty. Suojasuihketta voi laittaa siihen varren tekstiiliosaan, tosin eihän nekää kostu näillä pakkasilla. Niitä on siellä ainakin ollut ihan kokoon 40 saakka. Mutta huomaa, että kun siellä on se paksu sisävuori niin ovat sisämitalta vähän pienemmät kuin yleensä kengät, mutta käytössä kyllä se huopatossumainen vuori vähän painuu ja antaa silleen tilaa. Laitan tähän kuvalinkin
http://www.pikkujalat.fi/product_details.php?p=7
Haltin vaelluskengät. Seisoskelua en ole niillä kokeillut, mutta lämpöisiltä vaikuttavat, mulla kun palelee jalat tosi herkästi muutenkin.
Itse puen paljaaseen jalkaan villasukan, lapselle sukkahousujen päälle villasukan, molemmille sit Kuomat jalkaan.
Kuomat saa pestyä koneessa ja ovat jo seuraavana aamuna kuivat.
Lesti on lapsen jalalle kantapäätä tukeva ja joustaa päkiän kohdalta.