Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Just, miehen sinkkusisko on nyt sit meillä joulunpyhät..

Vierailija
18.12.2009 |

Siis 24-26. päivä. Miten tsemppaan itseni passaamaan, kun olisin toivonut rentoa perhejoulua, ja sukulaiset ois olleet tervetulleitä kyläilemään, ruoankin olisin voinut laittaa mutta koko joulu...:(

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei ole omia sisaruksia ja olen näin avioliiton kautta niitä sitten saanut. Olen siitä hyvin iloinen ja he ovat meille tervetulleita milloin vain ilman, että alan skarppaamaan sen erityisemmin tarjoilujen kanssa.

Vierailija
22/28 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on minun äiti ja sen tietää, että mikään ei kelpaa. Kitisee ruasta, siivouksesta ja lastan lahjoista. Mies ei ole oikein innoissaan anoppinsa keksinnöstä tulla jouluksi meille. Mutta ei oikein uskaltanut leski-ihmistä jättää yksin joulunviettoon.

Siis 24-26. päivä. Miten tsemppaan itseni passaamaan, kun olisin toivonut rentoa perhejoulua, ja sukulaiset ois olleet tervetulleitä kyläilemään, ruoankin olisin voinut laittaa mutta koko joulu...:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitä ja tätä ja ulkomailla on niin välitöntä ja mukavaa porukkaa, kaikki ovat niin ystävällisiä sielä thaimaaseessa. Ja kaikki mammat on samaa mieltä sinne kun voisi jäädä loppu iäksi.

Mutta sitten tulee totuus halutaan oikeesti olla ihan yksin, ei edes sukulaisia siedetä pakollakaan.

Muuten sen isän alkoholisoitunut tutuntuttu ei koskaan ollut meillä humalassa jouluna ja minä kyllä haluaisin omille lapsilleni samanlaisia joulumuistoja.

17

Vierailija
24/28 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotte siskon kanssa pari siideriä ja pelaatte lasten kanssa lautapelejä, kivaa!

Vierailija - 18.12.09 05:45 (ID 9695769)

Onko siis monien mielestä ihan kiva juoda siideriä ja pelata samalla lasten kanssa lautapelejä? Mietin vaan, että en tiedä mitään tylsemmältä kuulostavaa, kuin pienoinen nousuhumala ja lasten lautapelit...huh huh

Ja sitäkin kyllä miettisin, että millaisen mallin antaakaan lapselle, jos hörppii sidukkaa samalla, kun leikkii lastensa kanssa...Me not like:(

Vierailija
25/28 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne sitten myös joku teidän miespuolinen sinkkukaveri. Sitten ne voivat seurustella keskenään.

Sekin on sinkku. Vois tulla mielenkiintoista, ovat aivan eri planeetoilta. Ehkä sit ensi jouluna ei kummankaan sisaruksia näkyisi... ;)

ap

Vierailija
26/28 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen joutunut viettämään näitä ns. sukujouluja joissa hirveä vouhotus ja tohina ja kaikki höösää sinne tänne. Osa haluaa isännöidä sun kotona ja ei oikein tiedä miten päin pitäisi olla. Ei kiva. Mä hieman ihmettelen ihmisiä jotka kutsuu itsensä toisille jouluksi kylään? OIKEESTI.

Sekin on sinkku. Vois tulla mielenkiintoista, ovat aivan eri planeetoilta. Ehkä sit ensi jouluna ei kummankaan sisaruksia näkyisi... ;)

ap

Vierailija
27/28 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voi tapahtua jotakin uutta ja kivaa.

Joulumielestä ja -sanomasta on varmaan turha puhua ap:lle, mutta yritä olla ennakkoluuloton, niin varmaan teillä on kivaa.

Meillä passataan tänä vuonna appi, joka on sairastellut. Ja tod näk minä passaan, että anoppi saa huilia.

Lisään vielä, että kun täällä monessa ketjussa suhtudutaan muihin ihmisiin kamalan tylysti ja toisaalla itketään kun ei ole tukiverkkoa, niin näkeekö tässä joku muu jotakin yhteyttä?

Vierailija
28/28 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko teille tosiaan hyvä mieli jouluna, jos tiedätte että joku on aaton ihan yksin? Helvetin itsekästä! Jos koettaisitte vähän kasvaa, myös henkisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan